במלאות השבעה: עצרת לזכרו של הרב שיק • צפו בתיעוד

מאות בראשות הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף השתתפו בעצרת התעוררות לזכרו של הרב שיק שהלך לעולמו לפני כשבוע: "חייבים להמשיך להקים אוהלה של תורה בדרך הצדיק" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אתר ברסלב סיטי)

מאות בני אדם השתתפו הערב (ראשון) בעצרת הספד במלאות השבעה לפטירתו של האדמו"ר הרב אליעזר שלמה שיק זצ"ל המכונה "הצדיק מיבניאל", שהתקיימה בבית המדרש ברסלב ביבניאל.

הראשון לציון ונשיאת בית הדין הגדול הגאון רבי יצחק יוסף אמר לנוכחים כי "ספריו של הרב מופצים לא רק ביבניאל אלא בכל מקום בארץ. החוברות שלו הופצו בכל מקום. מדובר בספרי מוסר שמבוססים על דברי רבותנו".

"הוא לא היה סתם מזכה את הרבים אלא היה תלמיד חכם משכמו ומעלה. כשאני הייתי אצלו בניו יורק, ביקרתי בביתו וראיתי אותו יושב מול הספרים ושוקד על ההלכה. הוא היה בקיא בספרי ההלכה. הוא ידע מה כתב רבי משה פיינשטיין ומה נכתב ביביע אומר". הוסיף הרב.

(צילום: אתר ברסלב סיטי)

הרב אמר עוד כי "הרב שיק גם הקים אוהלה של תורה. כמה הוא היה שמח במקום הזה. לפני קצת יותר משנה בתחילת חודש כסלו הייתי כאן בעצרת השלושים לפטירתי אבי מרן זצ"ל. התפללנו ערבית, הוא דיבר אחר כך דברי חיזוק על הקהילה וסיפר לי בשמחה על הקהילה שלו".

בסיום דבריו ביקש הרב מחסידי הרב שיק להמשיך במורשתו. "מורי ורבותי אתם חייבים להמשיך להקים אוהלה של תורה. להמשיך את התלמוד תורה ובית הספר לבנות. ראיתי את המפעל שהקים כאן. אסור לכם להרוס את המפעל האדיר הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר