בכירי משרד האוצר נפגשו עם ראשי ישיבת "חברון"

בכירים במשרד האוצר ערכו סיור בישיבת חברון גבעת מרדכי ושוחחו עם ראשי הישיבה הגר"מ פרבשטיין, הגר"ד כהן והגר"י חברוני. בהמשך, אף נערך ביקור בבית משפחה חרדית בגבעת שאול. יצחק רביץ, מארגן הביקור: "זו הדרך לשפר את מצבנו על ידי כך שמקבלי ההחלטות יכירו את הציבור" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

במסגרת פעילות להכרת הציבור החרדי למקבלי ההחלטות הבכירים בממשלה ובמדיה, נערך היום על ידי מ"מ ראש עיריית ביתר יצחק רביץ סיור לראש אגף התקציבים במשרד האוצר אמיר לוי ולצוות הבכיר של האגף.

במסגרת הסיור ביקרו המשתתפים בישיבת חברון גבעת מרדכי שם נפגשו עם ראשי הישיבה הגאון רבי מרדכי פרבשטיין, הגאון רבי דוד כהן והגאון רבי יוסף חברוני. בכירי האוצר אף ערכו סיור באולם בית המדרש ושוחחו עם בחורי הישיבה.

ראשי הישיבה ציינו בפניהם את החשיבות של לימוד התורה, ולאחר מכן פגשו חברי הצוות אנשי עסקים ומעסיקים חרדיים. לסיום, ביקרו בביתו של אברך בשכונת גבעת שאול בירושלים, אב למשפחה בת 11 ילדים כשהאורחים מלאי השתאות מהפשטות והצניעות בה מתנהל הבית.

רביץ סיכם בשיחה ל"כיכר השבת": "זו הדרך לשפר את מצבנו על ידי שמקבלי ההחלטות ילמדו להכיר את השקפתנו ואת נחישותנו בדבקות בלימוד התורה כאשר דבר לא יכול להוציא אותנו ממסגרת בית המדרש. לא משנה כמה גזרות כלכליות ינחתו על ראשינו. נמשיך לדבוק במסורת והסיור הזה תרם לכך שמקבלי ההחלטות למדו להבין את העניין" סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר