מני נפתלי מגיב לטענות נתניהו: "תתביישו לכם"

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון רה"מ הנמצא כעת בהליך משפטי נגדו, הגיב לטענות הליכוד על כך שההוצאות החריגות במעון נערכו בזמן שעבד בו: "תתביישו לכם" • צפו (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
מני נפתלי (צילום: פלאש 90. וידאו: ירון שרון - ynet)

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, הנמצא כעת בהליך משפטי נגד משרד ראש הממשלה ומשפחת נתניהו, הגיב הערב (שלישי) לטענות הליכוד על כך שההוצאות החריגות במעון נערכו בזמן שעבד שם.

"אשתי אמרה לי מני, ראש הממשלה מכפיש אותך" אמר נפתלי במסיבת עיתונאים שערך יחד עם עורכות דינו, "הייתי המום. אני ממש פגוע ולא מאמין שהגעתי למצב הזה. כל עובדי בית ראש הממשלה יודעים מי אני".

לדבריו, "אני רק תובע על מה שעבדתי ועל ההשפלה שעברתי בזמן עבודתי שם". לדבריו, "רוב האנשים שפוגשים אותי אומרים לי 'מני תהיה חכם, אל תהיה צודק. קח את מה שנותנים לך ותעזוב'".

"החזקתי שם 20 חודשים, זאת בזמן שאף אחד לא החזיק שם מעמד יותר משנה, אבל על זה תשמעו בהמשך".

כזכור, תגובת הליכוד נגד נפתלי הגיעה כתגובה לממצאי דו"ח מבקר המדינה שהתפרסם מוקדם יותר. המבקר מצא כי בשנים 2012-2011 התבצעו הוצאות חריגות במעון ראש הממשלה ובבית הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה.

בליכוד הפנו אצבע מאשימה כלפי נפתלי וטענו כי ההוצאות החריגות נערכו בזמן שנפתלי היה אב הבית וכינו אותו "עובד ממורמר לשעבר, המוביל מסע השמצות והכפשות נגד ראש הממשלה, כדי להוציא כספים שלא כדין מקופת המדינה ולפגוע בראש הממשלה ובליכוד בתקופת בחירות. הוצאות המעון הרשמי ירדו ופחתו משמעותית לאחר עזיבתו של נפתלי את התפקיד".

עם זאת, בדו"ח המבקר אין חשד לפלילים, ובשנת 2013 חלה ירידה משמעותית בהוצאות המעון. הפרשה שכעת מאיימת ביותר על ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה היא הזמנת החשמלאי, מקורב של נתניהו, בסופי שבוע וביום כיפור.

עורכות דינו של נפתלי, נעמי לנדאו ונאוה פינצ'וק אלכסנדר, אמרו במסיבת העיתונאים כי "קראנו בתדהמה את תגובת ראש הממשלה שמוצא לנכון להטיל את כל כובד משקלו על אדם שהועסק בביתו ושהגן בגופו על ילדיו של ראש הממשלה".

לדבריהן, "מני נפתלי היה עובד מוערך במעון, ולאחר 20 חודשים של העסקה פוגענית, השפלות והפרת כל חוקי העבודה, הוא בחר להתפטר מתפקידו ולמצות את זכויותיו. הניסיון לקשור בין ההוצאות במעון לבין מני נפתלי הוא לא פחות משערורייה והדברים יוכחו בבית המשפט".

עורכות הדין הוסיפו, "בחלומות השחורים שלו מני לא דמיין שראש הממשלה ורעייתו ינהלו קמפיין שישחיר את דמותו. כנראה ששכחו במשרד ראש הממשלה שמדובר בבני אדם".

עורכות הדין פנו לראש הממשלה: "מר נתניהו, האם אתה מאשים את מני נפתלי בהוצאות של מיליונים על ניקיון, איפור, בגדים, מזון, ריהוט וגינון?. האם אתה מאשים אותו ברכישת מאות בקבוקי אלכוהול ואינספור נרות? האם המטרה הפוליטית מקדשת את האמצעים? איך אתה מעז לקשור את מני נפתלי להוצאות המעון בירושלים ולבית הפרטי בקיסריה שממומן בכספי הציבור? אדון וגברת נתניהו תתביישו לכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר