ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו הורשע בשוחד

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום את ראש העיר נצרת עלית המושעה שמעון גפסו בלקיחת שוחד, בפרשת העסקת גרושתו של חבר מועצה שאולץ להתפטר (חדשות, משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(אבישג שאר ישוב - פלאש90)

ראש עיריית נצרת עילית המושעה שמעון גפסו, הורשע הבוקר (חמישי) בבית המשפט המחוזי בחיפה, בגין נטילת שוחד.

על פי כתב האישום שהוגש נגד גפסו, הוא העסיק יחד עם סגנו לשעבר עדי ברקו, את גרושתו של חבר המועצה סמיון ברון תוך שהם מתנים את המשך העסקתה בהתפטרותו של ברון.

השופט עודד גרשון, קבע כי התנאי נחשב ללקיחת שוחד ומשום כך החליט להרשיע אותו. בעקבות ההרשעה ההחלטה על השעייתו מראשות העיר נצרת עילית תישאר על כנה.

גפסו, הגיב ואמר שאינו מתחרט על מעשיו. "קיוויתי לתוצאה אחרת, אבל בית המשפט אמר את דברו. במשך שש שנים הקמתי עיר לתפארת. נבחרתי פעמיים בבחירות דמוקרטיות. כשאדם הולך בשדה מוקשים לפעמים הוא עולה על מוקש".

זה אינו סוף פסוק עבור גפסו ובקרוב הוא ייאלץ ככל הנראה שוב לעמוד על דוכן הנאשמים בפרשה אחרת. בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רז ולטר, מואשם מר גפסו בכך שכאשר התמודד על ראשות העיר נצרת עילית בשנת 2008, הבטיח למספר פעילים שעבדו עבורו ועבור רשימת "עורי עיר" שבראשה עמד, שתמורת פעילותם עבורו ועבור רשימתו ידאג לקבלתם לעבודה בעירייה אם ייבחר לראשות העיר.

בין היתר, נאמר בכתב האישום, שמר גפסו הבטיח לאחד הפעילים משכורת שתהיה גבוהה יותר מ–6,000 שקל בחודש, ולפעיל אחר הבטיח שיקבל תפקיד בכיר בעירייה, ופעילים אלה פעלו לטובת מר גפסו ורשימתו בבחירות בעקבות ההבטחות.

לאחר הבחירות, פעל הנאשם גפסו לקבל לעבודה בעירייה פעילים שעבדו עבורו, ובהם את שני הפעילים המוזכרים במפורש בכתב האישום. אחד מהם נקלט לעבודה בעירייה ופוטר בהמשך, והשני לא התקבל בסופו של דבר לעבודה בעירייה, כמפורט בכתב האישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר