פרשת הקברים: שמואל יצחק שוחרר למעצר בית

שמואל יצחקי ושני החשודים הנוספים בפרשת מכירת הקברים הגנובים, שוחרר היום למעצר בית של שבוע, ונאסר עליהם ליצור קשר עם מי שעוסק בקבורה וכן לצאת מהארץ (פלילים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שוחרר למעצר בית. שמואל יצחקי (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

פרשת הקברים: בית משפט השלום בירושלים שחרר למעצב בית את חבר מועצת עיריית ירושלים לשעבר שמואל יצחקי ושני עצורים נוספים החשודים במכירת קברים של הביטוח לאומי.

יצחקי וחבריו שוחררו למעצר בית עד יום שלישי בשבוע הבא, ונאסר עליהם לצאת מהארץ בחצי שנה הקרובה, כמו כן - בית המשפט אסר עליהם ליצור קשר עם כל מי שמעורב בנושא קבורת מתים מחשש לשיבוש חקירה.

כזכור, השבוע הותר לפרסום שהמשטרה עצרה את יצחקי וחבריו בחשד כי מאז שנת 2005 הם היו מוכרים כמי שעוסקים במכירת קברים בהר המנוחות ואף נהגו להציג עצמם כ'חברה קדישא צוקים', היו מציעים למכירה חלקות שאינן מיועדות לקבורה, וזאת תמורת תשלום של בין 45,000-90,000 שקל. את התשלום היו דורשים במזומן מראש לפני הקבורה. כמו כן לא הנפיקו קבלות או חשבוניות תמורת התשלום.

כמו כן התברר בחקירה כי החשודים אף מכרו למשפחות שכולות שטרי רכישה, לחלקות קבר בעשרות אלפי שקלים, תוך שהם מבטיחים כי חלקות הקבורה האמורות ישמרו בעבורם, כאשר בפועל החלקות כלל לא נשמרו ובחלקן אף נקברו אחרים.

בחיפוש שנערך בבית אחד החשודים נמצאו חצי מיליון שקל מוסתרים בגרבים. הם נעצרו ביום שני וביום שלישי הובאו להארכת מעצר, וכעת כאמור שוחרר למעצר בית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר