היועמ"ש התערב, ומני נפתלי יעיד נגד משפחת נתניהו

לאחר שלא קיבל חסינות וסירב לפני כשבועיים להעיד, מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה יעיד נגד משפחת נתניהו ביחידת להב 433, זאת לאחר התערבות היועמ"ש (משטרה)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
מני נפתלי (Flash90)

לאחר שלא קיבל חסינות וסירב בשל כך להעיד לפני כשבועיים, מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, יעיד ביחידת להב 433 על מעשים בלתי חוקיים לכאורה שנעשו על ידי משפחת נתניהו.

ככל הנראה תוענק לנפתלי חסינות, כך שלא יפליל את עצמו במעשים, זאת לאחר התערבות היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין.

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת בדיקת החומר שהועבר ממשרד מבקר המדינה בעניין מעונות ראש הממשלה, המתבצעת בפרקליטות המדינה, ובהמשך לפנייתו של מר מני נפתלי למשטרה, במסגרתה ביקש להגיש תלונה בנושא, התבקש ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה להשלים את גביית עדותו של מר נפתלי וזה העביר את הטיפול בנושא למפקד יחידת להב 433. כך הוחלט היום בתום התייעצות אצל היועץ המשפטי לממשלה, כהמלצת פרקליט המדינה".

"לאחר קבלת חומרים אלו ובחינתם יחד עם חומרים נוספים שבידינו, תתקבל החלטה לגבי המשך הטיפול בחומר הנבדק" נמסר מהמשטרה.

(וידאו: ירון שרון - ynet)

עוד נמסר בהודעת המשטרה כי "כפי שמסרנו בהודעתנו שלשום: מכלול החומרים הנוגעים לדו"ח מבקר המדינה שפורסם, כמו גם חומרים נוספים אשר הועברו אל משרדנו ממשרד המבקר ושלא נכללו בדוח הביקורת, וכן חומרים נוספים הנוגעים לעניין, נבחנים כעת כמקובל בידי הדרגים המקצועיים בפרקליטות המדינה, על כל היבטיהם. לאחר בחינת החומרים הם יועברו להחלטת היועץ המשפטי לממשלה".

כזכור, נפתלי הגיש תביעה כנגד משרד ראש הממשלה זאת בעקבות יחס משפיל שקיבל מרעייתו של ראש הממשלה שרה נתניהו, כך על פי טענותיו. השבוע נחשפו הוצאות המעון, ובליכוד האשימו את נפתלי כאחראי להוצאות המופרזות במעון ואמרו כי הן התבצעו בזמן עבודתו של נפתלי במעון.

מני נפתלי מצידו לא נותר חייב ואמר כי אין לו קשר להוצאות הרבות במעון. "אשתי אמרה לי מני, ראש הממשלה מכפיש אותך" אמר נפתלי במסיבת עיתונאים שערך יחד עם עורכות דינו, "הייתי המום. אני ממש פגוע ולא מאמין שהגעתי למצב הזה. כל עובדי בית ראש הממשלה יודעים מי אני".

לדבריו, "אני רק תובע על מה שעבדתי ועל ההשפלה שעברתי בזמן עבודתי שם". לדבריו, "רוב האנשים שפוגשים אותי אומרים לי 'מני תהיה חכם, אל תהיה צודק. קח את מה שנותנים לך ותעזוב'".

"החזקתי שם 20 חודשים, זאת בזמן שאף אחד לא החזיק שם מעמד יותר משנה, אבל על זה תשמעו בהמשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר