התקפה חריפה

הרבי מסאטמר נגד נתניהו: "שפל ונבזה, מסכן אותנו"

האדמו"ר מסאטמר יוצא בהתקפה חריפה נגד "ראש הקליפה של הציונים", בנימין נתניהו, ואומר: "איך יש לו את העזות מצח והחוצפה לומר ליהדות אירופה לעלות לישראל?" • הרבי תקף גם את נאומו הצפוי בקונגרס, בו לדבריו הוא מתגרה בנשיא ארה"ב: "זו חוצפה, הוא לא 'מענטש', הוא שפל ונבזה" • האזינו (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מסאטמר באנטוורפן (צילום: דודי בראון)

במהלך סעודת המצווה שנערכה אמש (מוצאי שבת) לרגל חנוכת הבית הכנסת החדש של סאטמר באנטוורפן נשא האדמו"ר דברי הדרכה וחיזוק בפני החסידים.

בסיום דבריו הזכיר האדמו"ר את המתרחש בכל העולם ובעיקר באירופה כאשר רוצחים מבני ישמעאל הורגים בצורות אכזריות ביותר יהודים מבני עמינו והתפלל ששומר ישראל ישמור שארית ישראל.

האדמו"ר הוסיף כי "צריכים לומר כאשר ראש הקליפה של הציונים (בנימין נתניהו. י"כ) קם ודרש דרשות של דופי לאחר המאורעות הללו, שקרא ליהודי אירופה לעלות לארץ הקודש, האם הדל גאה הזה גם פתח את פיו כאשר רצחו 3 בחורים ליד חברון, האם גם אז אמר שכל המתנחלים יעזבו את מקום מגוריהם? האם כאשר הוא יצא למלחמה בקיץ האחרון ונהרגו מעל ל-70 חיילים יהודים האם גם אז הוא אמר לברוח מארץ ישראל? איך יש לו את העזות מצח והחוצפה לומר ליהדות אירופה לעלות לישראל? האם יש באפשרותו לגונן עליהם?".

בשלב זה תקף האדמו"ר את כוונתו של נתניהו להגיע לוושינגטון ולנאום בפני הקונגרס האמריקאי ואמר: "בכלל כל ההתנהלות שלו (של נתניהו. י"כ) סותרת את כל כללי הדיפלומטיה המקובלים בעולם כאשר כל ראשי הממשלה הציוניים בניגוד אליו הקפידו ושמרו על אותם כללים".

"מדינת ישראל מקבלת מארה"ב יותר ממה שכל מדינה אחרת מקבלת ובאיזו חוצפה הוא מעז לבוא ולהתגרות בנשיא ארה"ב", תקף האדמו"ר, "הוא לא 'מענטש', הוא לא דיפלומט, הוא שפל ונבזה".

הרבי הוסיף והסביר כי "אפילו בקרב הציונים טוענים שאסור לו להגיע לנאום. איך הוא מכניס את מיליוני היהודים המתגוררים בארה"ב לאיום אנטישמי שעלול לפרוץ לאחר הנאום הזה. האם בכוחו לגונן גם על יהודי ארה"ב?".

"בעיקר הבושה היא שהחרדים מחזקים אותו והם מעניקים לו את הגיבוי המלא למהלך הזה", סיים האדמו"ר את דבריו החריפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר