"אין השפעה על האיומים"

משרד הביטחון הודה: ניסוי שערכנו בטיל ה"חץ" - כשל

משרד הביטחון הודה היום כי ניסויים שביצע במערכת הטילים המיירטים "חץ 2" ו"חץ 3" - נכשלו. על פי המשרד, מהתחקיר הרשמי לבדיקת כישלון הניסוי ב"חץ 2", עלה כי הטיל המיירט חלף קרוב מאוד לטיל המטרה, אך לא פגע בו. המשרד: "אין לכך השפעה על מתארי איום נוכחיים ועל יכולות המערכת" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(Tsahi Ben-Ami / Flash 90)

משרד הביטחון מודה היום (שלישי) כי הניסויים במערכת הטילים המיירטים "חץ" 2 ו"חץ" 3 נכשלו. על פי המשרד, בחמשת החודשים האחרונים נערכו ניסויים בשני הטילים ושניהם נכשלו.

הניסוי ב"חץ" 2 נכשל לאחר שהטיל המיירט לא פגע בטיל המטרה ומהתחקיר הרשמי עולה כעת כי הטיל המיירט חלף קרוב מאוד לטיל המטרה, אך לא פגע בו. במערכת הביטחון ניסו במשך חודשים להבין מה גרם לתקלה, אך בסופו של דבר מי שעלו על הבעיה הם דווקא גמלאי המשרד.

בעקבות זאת החליטו במערכת הביטחון להכניס שיפור בטיל המיירט ובהמשך מתכוונים להכניס שיפור נוסף בכל המערכת, זאת בכדי לפתור את הבעיה שהתגלתה. עם זאת, לתקלה שהתגלתה "אין השפעה על מתארי איום נוכחיים ועל יכולותיה של מערכת 'חץ 2' המבצעית ותיקונה הושלם לאחרונה" נמסר ממשרד הביטחון.

שלושה חודשים לאחר מכן נערך ניסוי ב"חץ" 3 וגורמי ביטחון ישראלים מסרו אז לסוכנות הידיעות רויטרס כי השיגור לא יצא לפועל זאת משום שכשל בניסיון ל"הינעל" על טיל המטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר