אאא

ביום 16/01/2012 פורסמה כתבה תחת הכותרת "חג בברסלב: הצאצאית שהוברחה מטשקנט נישאה בישראל". לאחר מעשה התברר כי חלק מן הפרטים שהובאו בכתבה אינם נכונים, בדגש על כך כי הצאצאית עמדה להינשא לגוי.

הפרטים אשר פורסמו בכתבה 16/1/12 אינם נכונים. בנוסף, התמונות אשר פורסמו נלקחו מבלי ידיעת המצולמים ומבלי לקבל את הסכמתם לכך.

מערכת האתר מתנצלת בפני המוזכרים בכתבה בגין הפרסום הנ"ל.