תיעוד: כך סוכל ניסיון חדירה לישראל

לוחמי משמר הגבול עצרו חשוד שניסה לפרוץ את גדר הביטחון ולחדור ליישוב רם-און באזור השומרון. בחיפוש על גופו נתפסו סכינים וכלי פריצה. צפו בסיכול החדירה (חדשות, משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

היום (רביעי) לפנות בוקר עצרו לוחמי משמר הגבול חשוד שניסה לפרוץ את גדר הביטחון ולחדור לישוב רם-און שבאזור חבל התענך. לאחר שניסה להימלט, הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד ועצרו אותו. בחיפוש על גופו נתפסו סכינים וכלי פריצה.

בעקבות זיהוי חריג של תצפיתנית מפלוגה ח' של גדוד 636 המתצפתת על האזור, הוקפץ לגדר הביטחון, הנמצא בין הישוב רם-און לאזור השומרון, צוות של לוחמי מג"ב איו"ש מגזרת ג'נין. הצוות הגיע למקום תוך מספר דקות ובעזרת הכוונה של התצפית הם זיהו את החשוד בשעת מעשה כשהוא מנסה לחתוך את הגדר.

כאשר הלוחמים צעקו לו לעצור הוא ניסה להימלט מהמקום. אז החלו לוחמי מג"ב לרדוף אחריו תוך כדי ביצוע נוהל מעצר חשוד שכלל ירי באוויר.

בשלב זה החשוד נבהל ונעצר והרים את ידיו. במקביל הלוחמים החלו בביצוע נוהל הפשטה מרחוק. על גופו של החשוד זיהו הלוחמים: 2 סכינים, פנסים, מברגים, פלאפונים וכלי פריצה נוספים.

מתחקור ראשוני בשטח טרם התברר האם כוונותיו פליליות או שהוא התכוון לבצע פעילות על רקע לאומני. החשוד, תושב אזור ג'נין בשנות העשרים לחייו, נעצר ונלקח לחקירה בתחנת משטרת אריאל של מחוז ש"י.

מפקד צוות הסיור רס"ר סער נוביק מספר: "תפסנו את החשוד בשעת מעשה כשהוא מנסה לפעור פירצה בגדר ולחדור לשטח ישראל. מניסיוננו חדירה יחידנית שכזו בשעה כזו ועם סכינים, אין מטרתה כניסה לישראל בכדי לעבוד כשוהה בלתי חוקי, אלא ככל הנראה בכדי לבצע פעילות טרור או פעולה פלילית בתוך אחד הישובים באזור. לשמחתנו הוא נעצר בטרם הספיק לממש את כוונותיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר