הרב אברג'ל: "מרן הבטיח לעזור לאלי ישי מהשמיים"

הרב יורם אברג'ל טוען כי קודם פטירתו, מרן הגר"ע יוסף ביקש מח"כ אלי ישי לפתוח תנועה חדשה ואף התחייב לעזור לו: "אני אעזור לך מלמעלה. למטה אין לי כוח" (חדשות, בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב יורם אברג'ל (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

בחירות 2015: ח"כ אלי ישי מותקף בתקופה האחרונה לא פעם על ידי בכירי ש"ס בטענה כי בעצם הקמת תנועת 'יחד' הוא יוצא נגד דרכו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. אלא שכעת, טוען הגאון רבי יורם אברג'ל, מרבני 'יחד', כי מרן הגר"ע יוסף ביקש לפני פטירתו להקים מפלגת חדשה.

במהלך כנס בחירות בקרית גת, התייחס הרב אברג'ל לטענות ואמר: "מרן זיהה אנשים. הוא לא היה פסיכולוג אבל הוא ידע על מי לשים את היד, על מי לשים את העין. לפני מותו אמר ובאוזני שמעתי שהוא, אלי ישי, האיש שיש לשים את היד עליו וסמך ידו עליו".

"מעין זה אני רואה בשיחה האחרונה שניהל מרן מביתו הקדוש לפני עזיבתו את עלמא הדין וביקש שכן תיפתח תנועה..." חשף הרב אברג'ל והוסיף: "מרן רוצה לקדם דברים שיעזרו לארץ ישראל. מה שהצדיקים רואים בסוף ימיהם זה דברים שאי אפשר לתאר, שלושים יום לפני הפטירה יש השגות..."

הרב אברג'ל ציטט לדבריו את דברי הגר"ע יוסף לאלי ישי באותה שיחה מדוברת: "אני מלמטה לא אעזור לך, אין לי כח, אני אעזור לך מלמעלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר