פייסבוק תציע אינטרנט חינם ב-100 מדינות עד סוף 2015

ענקית הרשת תציע את שירותי האינטרנט החינמיים במסגרת ארגון internet.org שלה ב-100 מדינות ברחבי העולם עד לסוף השנה. בינתיים השירות פעיל ב-6 מדינות (אינטרנט)

(צילום: שאטרסטוק)

האינטרנט החינמי מתרחב: יוזמת האינטרנט החינמי מבית ענקית הרשת פייסבוק - internet.org תתרחב עד לסוף השנה האזרחית הנוכחית לעד 100 מדינות בעולם. היוזמה של חברת פייסבוק מנסה להביא קישוריות אינטרנט לכל העולם בחינם, כשעד לעתה היוזמה כבר פעילה ב-6 מדינות בעולם - זמביה, טנזניה, קניה, גאנה, קולומביה והודו שם יכולים התושבים להתחבר לרשת בחינם על ידי אפליקציה ייחודית.

internet.org מציע חיבור בסיסי לאינטרנט על ידי אפליקציות ייעודיות לסמארטפונים, כשהמשתמשים יכולים לגשת לאתרי אינטרנט בסיסיים, כמו חדשות, חיפוש עבודה כמו גם אתרי אינטרנט העוסקים בתחזית מזג האוויר וכדומה, מלבד חיבור לרשת החברתית של החברה - פייסבוק.

המשתמשים יכולים לקרוא את הנתונים מאתרי האינטרנט ומחשבונות הפייסבוק, אך אינם יכולים לצפות בסרטונים ובתמונות על גבי הרשת החינמית, כשמשתמשים החפצים בכך יכולים לרכוש חבילת פרימיום בשירות internet.org שמאפשרת קישוריות אינטרנט רחבה יותר.

שירות internet.org פועל על ידי שיתוף פעולה של החברה עם ספקיות התקשורת המקומיות, כשלטענת החברה בכל מקום בה החלה internet.org לפעול ניכרת עלייה של ממש במכירת סמארטפונים.

כאמור, על פי בכירים בחברת פייסבוק ששוחחו עם עיתונאים בתערוכת המובייל העולמית בברצלונה, החברה מתכוונת להרחיב את השירות, כשהיא שמה לעצמה דגש על העולם השלישי והמדינות המתפתחות. נכון לעתה לא ברור עדיין לאיזה מהמדינות תגיע internet.org, ומתי בדיוק תחל פייסבוק להרחיב באופן משמעותי את יזמת internet.org.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר