רכב העתיד של מרצדס נצפה משוטט בכבישי קליפורניה

תושבים בסן פרנסיסקו, קליפורניה, דיווחו כי צפו ברכבים החדשניים של מרצדס שעוצבו בצורה ייחודית ונוסעים ללא נהג. גולש טוויטר תיעד את הרכבים החדשניים בכבישי העיר. צפו (חדשות)

(צילום: ויקטור לוין, טוויטר)

העתיד כבר כאן: חודשיים בדיוק לאחר שהכריזה יצרנית רכבי היוקרה הגרמנית מרצדס על רכב הקונספט העתידי שלה ה-F 015 - רכב היוקרה האוטונומי הראשון. מדווחים כעת תושבים בסן פרנסיסקו, קליפורניה, כי הרכבים החדשניים שעוצבו בצורה ייחודית נצפו כשהם נעים על כבישי העיר.

בציוץ שהעלה משתמש בשם ויקטור לוין לטוויטר, הוא מדווח על הרכבים האוטונומיים המוזרים למראה, כשהוא מצרף צילומים של רכב הקונספט העתידי של מרצדס.

מדינת קליפורניה היא אחת מהמדינות היחידות בעולם המאפשרת לרכבים אוטונומיים לנוע בכבישיה, כל עוד נהג אנושי יושב במושב הנהג ומוכן לקחת שליטה על הרכב על כל צרה שלא תבוא. החוק התקדימי שמאפשר את תנועת הרכבים האוטונומיים במדינה האמריקנית עבר לאחר לחצים מצידה של גוגל שמנהלת את פרויקט הרכב האוטונומי שלה, מה שגורם למדינות מכל העולם לשלוח את הרכבים האוטונומיים שלהם לניסויים במדינת ההייטק האמריקנית.

כזכור, מרצדס השיקה את רכב העתיד שלה לפני כחודשיים, כשהרכב שהציגה החברה כמובן חסר את הקבינה ומושב הנהג, כשבמקום זאת יבצע מחשב הרכב את פעולות הנהיגה. הרכב עוצב בצורה יוצאת דופן, ובפנסי הרכב הקדמיים והאחוריים ישולבו גם הודעו שיכתבו על ידי נורות ה-LED שישמשו לתאורה. כך שכשהרכב יבלום, הוא יכתוב על הפנסים את המילה עצור, כדי שגם הנהג שנוהג מאחור ברכב המיושן יידע לבלום בזמן.

פנים הרכב עוצב כטרקלין יוקרתי של ממש, כמיטב המסורת של יצרנית רכבי הפאר. הוא כולל 4 מושבים הבנויים זה מול זה וניתנים לסיבוב ולהזזה.

בדלתות הרכב משולבים מסכים ברזולוציה גבוהה הנשלטים על ידי תנועות ידיים ומחוות, ויתאימו את תצוגתם לעיני המתבונן בהם. גם הכניסה והיציאה מהרכב תהיה קלה בהרבה, בזכות עיצוב גבוה וייחודי שיפתור אתכם מהצורך להתכופף משמעותית בכניסה לרכב.

מתוך טוייטר
מתוך טוייטר
מתוך טוייטר
מתוך טוייטר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר