למרות מצבו הרפואי: בשבוע הבא יוקרא כתב האישום נגד הרב פינטו

בית המשפט דחה את בקשת פרקליטיו של הרב יאשיהו פינטו לדחות את הקראת כתב האישום נגדו בחודש, וקבע כי המשפט יחל בשבוע הבא. בסביבתו שוקלים להגיש מסמכים נוספים (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שובה ישראל)

פרשת הרב פינטו: אחרי שבית המשפט החליט לדחות את בקשת סנגוריו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, לדחות את הקראת כתב האישום נגדו בחודש בשל מצבו הרפואי, הפרקליטים שוקלים להגיש עוד השבוע מסמכים רפואיים נוספים.

בית המשפט קבע, כי הקראת כתב האישום תתקיים בשבוע הבא, ונימק את החלטתו בכך שהרב לא הציג מסמכים רפואיים רשמיים למצבו הרפואי הקשה.

לפיכך, יצטרך הרב לשוב ארצה עד מועד המשפט וזאת כאמור למרות מצבו הרפואי, שגרם לכך שהרב אושפז בבית החולים בארצות הברית.

בסביבתו אמרו הבוקר (שני) ל"כיכר השבת", כי הם ישקלו האם להגיש מסמכים רפואיים נוספים עוד השבוע, ויתכן אף שיגישו ערעור לבית המשפט העליון.

הקראת כתב האישום שבה מואשם הרב במסגרת הסדר טיעון במתן שוחד, הייתה אמורה להתקיים בעוד יומיים, אך נדחתה לשבוע הבא, כאמור בשל מצבו הרפואי.

לפי עסקת הטיעון שנחתמה בין פרקליטי הרב פינטו לפרקליטות ובהסכמת היועץ המשפטי לממשלה, הרב פינטו ישמש עד מדינה נגד ראש היחידה החוקרת לשעבר, ניצב מנשה ארביב, וכי כל העדויות של הרב עצמו ומקורביו ישמשו נגד הניצב.

יובל לידור, יועץ התקשורת של מוסדות "שובה ישראל" מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "הגשנו בקשה לדחות את הדיון בחודש בשל מצבו הרפואי של הרב. הפרקליטות הסכימה לשבוע והשופט קבע דיון ל-19/3. אנחנו נקבל החלטה האם להגיש מסמכים רפואיים נוספים בהמשך השבוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר