ראש מטה ההסברה ברשימה המשותפת: דאעש למדו לרצוח מהציונות

ראש מטה ההסברה של "הרשימה המשותפת" הערבית השווה בין דאעש לתנועה הציונית בכנס בחירות בבר אילן: "מאיפה דאע"ש למדו? חפשו מה התנועה הציונית עשתה בשנת 48" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מחבלי דאעש מוציאים בני אדם להורג בלוב (צילום: מתוך יוטיוב)

רג'א זעתרה, ראש מטה ההסברה של המפלגה הערבית המאוחדת "הרשימה המשותפת", עורר סערה במהלך פאנל בחירות באוניברסיטת בר אילן כשהשווה בין ארגון הטרור דאעש לתנועה הציונית.

"מאיפה דאע"ש למדו את הדברים האלה? תחפשו מה התנועה הציונית עשתה בשנת 1948... ביזה ורצח" אמר זעתרה וספג קריאות בוז מהקהל שהשתתף בפאנל.

זעתרה המשיך ותקף: "דאע"ש היא השותף האסטרטגי של מדיניות סרבנות השלום של ממשלת ישראל. האסלאם האמיתי זה אסלאם של רחמנות ושל קבלת האחר".

בתגובה לדברים, אמרו במחנה הציוני כי "אנו מצפים מראשי הרשימה להתנער לאלתר מההתבטאות השערורייתית שמשווה בין ישראל לבין דעא"ש, וכן מאמרתו כי חמאס הוא לא ארגון טרור".

"ההשוואה בין עורפי ראשים חסרי כל צלם אנוש, לבין אומה שקמה מחדש ותרמה לעולם רבות - היא בלתי נסבלת ומעידה על בורות ושנאה. אנו מאמינים כי אזרחי ישראל הערבים מצפים מהרשימה המשותפת שתקדם את זכויותיהם ואת צרכיהם ותפתור את בעיותיהם הכלכליות והחברתיות, ולא תלבה בהסתה ושקרים שישיגו ההפך. מצער מאוד שדוברי הרשימה המשותפת פוגעים ברצון של הציבור הערבי והיהודי לחיות בדו קיום".

ממטה ההסברה של "יחד" בראשות אלי ישי נמסר "פרצופה האמיתי של הרשימה הערבית נחשף במלואו. מסתבר שאנשי הרשימה הערבית כולה מסכימים בגלוי או בסתר עם זועבי שמתנגדת לקיומה של מדינת ישראל. אנו קוראים ליועץ המשפטי לממשלה לחקור את ההתבטאות המסוכנת הזו. אסור למדינת ישראל להבליג בשום פנים ואופן על השוואה שכזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר