משפחת המחבל על פיגוע הדריסה: "תאונת דרכים"

משפחתו של המחבל חאלד קוטיינה טוענת בתוקף כי פיגוע הדריסה שבו נהרג שלום שרקי הי"ד הוא תאונת דרכים. "לא הייתה לו מודעות פוליטית", אמרה אשתו לעיתונאים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הלווייתו של שלום שרקי הי"ד (Flash90)

יממה לאחר פיגוע הדריסה שבו נהרג שלום שרקי הי"ד, משפחתו של החשוד בפיגוע מציגה את גרסתה לראשונה.

כלי תקשורת פלסטינים הגיעו לבית המחבל חאלד קוטיינה (37), ושוחחו עם בני המשפחה בהם אשתו. לטענתה, לא מדובר בפיגוע על רקע לאומני אלא בתאונת דרכים עקב מזג האוויר הסוער ששרר בירושלים באותה עת.

"לא הייתה לו מודעות פוליטית, הוא אפילו לא צפה בחדשות", אמרה אשתו לעיתונאים פלסטינים והוסיפה כי הוא לא היה מעורה בענייני אקטואליה בישראל. היא סיפרה עוד כי בעלה המחבל היה בדרכו להסיע את הוריו לעיר העתיקה.

המחבל עבד כמנקה במסגד בשכונת ראס שחאדה, בין ענאתא למחנה הפליטים שועפט. לפי אשתו הוא עבד רק שעות ספורות ביום נוכח בעיה רפואית שמצריכה טיפול תרופתי קבוע.

בית המשפט האריך אתמול את מעצרו בחמישה ימים נוספים. פרקליטו עו"ד נאסר מסיס טען כי מדובר ב"תאונת דרכים רגילה וסבירה בנסיבות היום. גשם עז ירד".

בשעות הערב של יום רביעי אירע הפיגוע בו כאמור נפגע שלום יוחאי שרקי, בן 25 שמותו נקבע לפנות בוקר למחרת. בנוסף, נפצעה שירה קלין, בת 20, שמאושפזת במצב קשה אך יציב כשהיא מורדמת ומונשמת. בני משפחתה מבקשים מהציבור להתפלל לרפואת שירה בת אדל עדה.

שלום יוחאי שרקי ז"ל, הוא בנו של הרב אורי שרקי מרבני מכון מאיר, ואחיו של העיתונאי וכתב חדשות 2 יאיר שרקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר