ח"כ ינון מגל VS ח"כ איימן עודה

ח"כ ינון מגל מ"הבית היהודי" תוקף בחריפות את יו"ר הרשימה הערבית המשותפת, ח"כ איימן עודה, זאת בעקבות פגישתו של האחרון עם הארכי-מחבל מרואן ברגותי (חדשות,פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

ח"כ ינון מגל מ"הבית היהודי" תוקף היום (שלישי) בחריפות את יו"ר הרשימה הערבית המשותפת, ח"כ איימן עודה, זאת בעקבות פגישתו של עודה עם הארכי-מחבל מרואן ברגותי.

"תראו עם מי היה לחה"כ איימן עודה מפגש "מרגש": אדם שעמד בראש התנזים- ארגון טרור שאחראי לרצח מאות ישראלים. מחבל שהואשם ב-21 מעשי טרור וב-37 מעשי רצח. הורשע ברצח חמישה אזרחים ונידון לחמישה מאסרי עולם ו-40 שנות מאסר" כתב מגל בדף הפייסבוק שלו.

"עודה מכנה אותו "לוחם חופש" - "השותף לי בעמדותיו הפוליטיות". תחשבו רגע מה הייתם חושבים על מנהיג שהיה פוגש את יגאל עמיר או ברוך גולדשטיין וכותב שהוא מזדהה, מתרגש, ומצרף שיר. זה האיש "המתון" שעומד בראש הרשימה הערבית המשותפת".

כאמור, קצפו של מגל יצא על פגישתו של עודה לפני מספר ימים עם ברגותי בין כותלי בכלא. עודה שיתף את דבר הפגישה עם הציבור וכתב: "נפגשתי היום עם המנהיג הפלסטיני מרואן ברגותי, שיושב כבר 12 שנים ברציפות בכלא, ולפני כן היה כלוא 10 שנים נוספות.

"המפגש היה מרגש: גם חילופי הרשמים והחוויות, וגם השיחה עם מנהיג השותף לי בעמדותיו הפוליטיות. נזכרתי בדברים שאמרו בזמנו על נלסון מנדלה: "טרוריסט בעיני צד אחד, הוא לוחם חופש בעיני הצד השני".

"יבוא יום בו נסתובב יחדיו עם מרואן ברחובות ירושלים העתיקה, המשוחררת מהכיבוש. יצאתי נפעם מהמפגש. הקשיים שבחיי בית הסוהר, הקשים כסורגי הברזל, הפכו אותו לעדין כמשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר