דובר המשטרה מסכם: "כל הלקחים מהשנה שעברה יושמו"

דובר המשטרה למגזר החרדי מסכם את אירועי ל"ג בעומר במירון בסיפוק: "הציבור הפנים והבין שדוחק יכול לגרום לסכנות ואפילו חלילה למקרי מוות. הציבור הוכיח בגרות גדולה מאוד" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ל"ג בעומר הסתיים ושלב הסיכומים הגיע. דובר המשטרה לציבור החרדי, שבתי גרברציק, סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" בהר מירון על התנהלות המשטרה וכלל הגופים שחברו יחד בכדי שהאירוע יעבור בשלום.

"אנחנו מסכמים יממה שלמה של פעילות משטרתית ענפה של כ-5,000 שוטרים שאבטחו ודאגו לנושא התנועה לכל מאות האלפים שהגיעו השנה למירון" אמר גרברציק. "אנחנו שמחים שכמעט כל הלקחים שבנינו בשנה שעברה יושמו השנה לטובה. אנחנו רואים את ההתפנות של האנשים בשעה הזו בצורה יוצאת מהכלל".

לדבריו, הציבור החרדי הבין את הסכנה שהקיימת בדוחק הרב שיכל להיווצר על ההר. "הציבור הפנים והבין שדוחק יכול לגרום לסכנות ואפילו חלילה למקרי מוות, והציבור הוכיח בגרות גדולה מאוד כאשר נשמע להוראות המשטרה והסדרנים. אנחנו מקווים שבשנה הבאה זה יהיה עוד יותר טוב ועשרות אלפים נוספים יגיעו ויצטרפו למאות האלפים".

לסיום אמר הדובר כי "בסך הכל אנחנו מציינים בסיפוק גדול את כל הארגונים שחברו יחד - ארגוני ההצלה, הארגונים המקומיים, משרד הדתות, משטרת ישראל, כיבוי אש ומד"א - שביחד עשינו את כל מה שניתן כדי שכל מאות אלפי החוגגים יגיעו בשלום ויחזרו בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר