"משחק אותה אופוזיציה"

לפיד נגד הרצוג: "היה מוכן לשלם לחרדים כמו נתניהו"

יו"ר יש עתיד תקף את יו"ר המחנה הציוני וטען כי "בוז'י וחבריו במפלגה שותקים, כולם יודעים שהם היו משלמים לחרדים בדיוק מה שנתניהו שילם ואפילו יותר. הם עדיין מחכים לטלפון שיקרא להם להצטרף למסיבה". במחנה הציוני השיבו אש: "מי שחמאת ממשלת לפיד-נתניהו מרוחה על ראשו משחק אותה אופוזיציה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
לפיד והרצוג (צילום: תומר נויברג, הדס פרוש - פלאש 90)

מאבק באופזויציה: יו"ר "יש עתיד" ח"כ יאיר לפיד תקף היום (שבת) את יו"ר "המחנה הציוני" ויו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג: "בוז'י שותק כי הוא עדיין מחכה לטלפון מנתניהו שיקרא לו להצטרף למסיבה" טען לפיד.

לפיד המשיך ותקף את הרצוג: "קורים פה דברים נוראים בשבועות האחרונים. מוכרים את המדינה ובוז'י וחבריו במפלגה שותקים, הם שותקים כי כולם יודעים שהם היו משלמים לחרדים בדיוק מה שנתניהו שילם ואפילו יותר. הם שותקים כי הם עדיין מחכים לטלפון שיקרא להם להצטרף למסיבה".

ב"מחנה הציוני" לא שתקו ותקפו בחזרה את לפיד: "מצחיק לראות את מי שחמאת ממשלת לפיד-נתניהו הכושלת עדיין מרוחה על ראשו, משחק אותה אופוזיציה".

"מוטב שילמד מהרצוג שכשהוא אומר משהו הוא מתכוון לזה, ויפסיק לסייע לממשלת הכישלון הלאומי שנתניהו מקים באמירות חסרות אחריות שמפלגות את האופוזיציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר