המבקר ליועמ"ש: פעל להשעיית שמעון גפסו

מבקר המדינה יוסף שפירא פנה היום ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לפעול להשעייתו של ראש העיר נצרת עלית המושעה שמעון גפסו, בחשש שיפגע בעבודות העירייה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
גפסו בבית משפט (צילום: אבישג שאר ישוב - YNET)

מבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא, קורא היום (שלישי) ליועץ המשפטי יהודה וינשטיין לפעול להשעייתו של ראש העיר נצרת עלית שמעון גפסו.

שפירא נימק את הבקשה, בכך שיש צורך למנוע מגפסו, לבצע בעירייה פעולות העלולות לפגוע במנהל תקין ובעבודתה הסדירה של העירייה, בתקופה שעד לתחילת ריצוי עונשו.

כזכור, לאחר פסק הדין לפני כשבועיים, שקבע כי אין קלון במעשיו של גפסו, הוא שב ללשכת ראש העיר והחל במגעים להרכבת קואליציה חדשה בנצרת עלית.

גפסו בבית המשפט לאחר גזר הדין (צילום עידו בקר - YNET)

בגזר הדין, נגזר על גפסו 6 חודשי עבודות שירות וכן מאסר על תנאי וקנס בגובה של עשרים אלף שקלים. על סגנו של גפסו, עדי ברקו, נגזרו חמישה חודשי עבודות שירות שירוצו בבית החולים איכילוב בתל אביב.

בית המשפט דחה את בקשת הפרקליטה, עו"ד פנינת ינאי, לבטל את הרשעתו של גפסו וציין כי מדובר בעבירה שאמורה בכלל לשלוח את ראש העיר למאסר בפועל.
גפסו הגיב לגזר הדין ואמר: "אני אזרח שומר חוק ומכבד את החוק. אין לי כל ספק שאחזור לתפקידי כראש עיר".

על פי כתב האישום, שהוגש נגד גפסו לפני מספר חודשים ובגינו נפסק פסק דינו היום, הוא העסיק יחד עם סגנו לשעבר עדי ברקו, את גרושתו של חבר המועצה סמיון ברון תוך שהם מתנים את המשך העסקתה בהתפטרותו של ברון מהמועצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר