מבזק כיכר TV

עו"ד פלדמן על קו המאבק של הפלס: "מחאה לגיטמית"

עו"ד אביגדור פלדמן מסביר מדוע אין בעיה בקו המאבק של אנשי הפלס, המאבק נגד הספורטק בירושלים מגיע לשיאו וחבר המועצה מסביר. וגם: כך תחתכו נכון גלידה קפואה (כיכר TV)

(תמונה ראשית: צילום: משה שי, פלאש 90)

כותרות כיכר TV:

• הקרב על המפרסמים: היום הוגש ערעור מטעמו של מנהל קו המאבק של הפלס, אברהם טריגר, המבקש לשנות את החלטת בית המשפט שקבעה כי אסור לו לפרסם מספרי טלפון של אנשים וחברות, כתבנו ישראל כהן, שוחח עם עורך דינו אביגדור פלדמן.

• הערב (חמישי) תצביע מועצת העיר ירושלים על התכנית לבניית הספורטק בעיר, בשבוע האחרון הוציאו חברי ועדת השבת מכתב המחייב את חברי המועצה החרדים להתנגד למהלך למרות שתמכו בו בעבר, חבר המועצה נחמניאל סבן מסביר את הצעד.

• בצהריים קיים שר התחבורה ישראל כץ מסיבת עיתונאים לרגל הקמת הנמלים החדשים ותקף את שביתת עובדי הנמלים "לא ניתן להם לחבל בכלכלה". לדברי כלכלנים הנזק למשק מוערך בכחצי מיליארד שקלים לשבוע שביתה. במקביל, גם ברכבת ישראל הודיעו שיפתחו בשביתה החל מיום ראשון בשל סכסוך עבודה.

• לאנשים ישנן סיבות רבות להיכנס לתוכניות ריאלטי, בעיקר כדי להתפרסם, אך למהנדס עיריית תל אביב ישראל גודוביץ', ישנה סיבה מפתיעה במיוחד.

• לסיום, בימים רותחים שכאלה, אתם ודאי מעוניינים להתקרר מעט עם גלידה טובה, אך תמיד נתקלים בבעיה להוציא מנה הגונה מהגוש הקפוא, קבלו את השיטה המושלמת

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה בטמפרטרות והשרב ישבר. מחר תחול ירידה נוספת והטמפרטורות יהיו נמוכות לעונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר