יחימוביץ' על נדב פרי: "הייתי בהלם"

ח"כ שלי יחימוביץ' תוקפת את מעברו של נדב פרי מעולם העיתונות לעבודה אצל יצחק תשובה וח"כ מיקי רוזנטל חושף את שכרו של פרי אך כעבור זמן קצר חוזר בו ומתנצל (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נדב פרי (צילום: Moshe Shai/Flash90)

חברת הכנסת שלי יחימוביץ ממפלגת המחנה הציוני פרסמה ביקורת נוקבת נגד נדב פרי, הכתב הפוליטי של ערוץ 10 שהודיע על התפטרותו מחברת החדשות ומעבר לעבודה כמנהל תחום קשרי חוץ ותקשורת ב"דלק קידוחים".

בדף הפייסבוק שלה כתבה יחימוביץ כי "זה מותר לו. הכל בסדר. זכותו לעבור ל"סקטור הפרטי" ו"לעשות לביתו". אין חוק בעולם שמונע זאת ממנו. אני גם מחבבת את נדב ומעריכה אותו, אבל הייתי בהלם כששמעתי על המעבר שלו לתשובה, ואני רוצה להסביר את משמעות הדבר וקצת מאיך שהשיטה עובדת".

חברת הכנסת שגם היא הייתה בעבר עיתונאית, טענה כי קשריו של פרי יעמדו לו לזכות כשיגיע לכנסת בשביל הבוס תשובה: "נדב מעביר עכשיו לתשובה בתמורה כנראה לשכר שמן מאוד, לא רק את כישוריו, אלא בראש ובראשונה את נכסיו. את קשריו ואת ההכרות שלו עם שרים ופוליטיקאים שעדיין יחושו מפניו יראה מסויימת שחשים כלפי עיתונאי בכיר. את קשריו בתקשורת. את ההילה הציבורית של עיתונאי ישר ומקצועי. את פניו המוכרים מאוד ממרקע הטלוויזיה, אפילו את הפרופילים בפייסבוק ובטוויטר".

"שוב", מבהירה יחימוביץ, "זה לא פשע לעבור לסקטור הפרטי. אבל זו לא חברת הייטק ולא מפעל תעשייה, אלא חברה שההשפעה על חכים ושרים בין אם מאחורי הקלעים ובין אם ביצירת תקשורת תומכת – הוא הכלי המרכזי שלה ליצירת רווח".

יחימוביץ חידדה את דבריה: "כשהוא יבוא לכנסת כנציגו של תשובה הוא יסתחבק עם כולם ויתקבל באהדה, כי באמת הוא נחמד. בועדות הכנסת יתנו לו לדבר. הוא הרי דמות ידועה, לא סתם יחצ"ן. ספק אם יעירו לו כשלא יענוד על חולצתו, מפאת המבוכה, את התג המזהה אותו כלוביסט, כמתחייב מהחוק שאני חוקקתי".

העיתונאי שי ניב כתב גלובס, העיר לה שאפשר להיות פרלמנטרים מצוינים ועיתונאים לוחמנים בלי להפוך את ההון לרשע הגדול ואת האמת לאחת יחידה וקדושה, זו ענתה: "לא רשע. סתם התעשרות פרועה על חשבון הציבור בשת"פ מחפיר של הון שלטון עם מערכת יחצנות משומנת לשטיפת התודעה שהוא יהיה חלק ממנה".

מוקדם יותר היום, האשים ח"כ מיקי רוזנטל כי פרי "מכר את כישוריו, קשריו ומצפונו" תמורת 160 אלף שקלים מדי חודש, אך מאוחר יותר חזר בו ותיקן כי שכרו יהיה קרוב יותר ל-60 אלף שקלים.

תחילה, צייץ רוזנטל: "בכמה מכר נדב פרי את כישוריו, קשריו ויתכן שגם את מצפונו? מקור בדלק קידוחים מספר - משכורת חודשית של 160 אלף ש"ח + בונוס הצלחה + חבילת אופציות".

בתגובה, כתב העיתונאי נתי טוקר: "פרי מכחיש". רוזנטל הגיב וכתב: "שיסתור. שייתן נתונים אחרים. אני עומד מאחורי המספרים שפרסמתי".

אלא שכעבור מספר שעות, רוזנטל עצמו חזר בו וכתב: "מבקש לתקו ציוץ קודם ביחס לשכרו של נדב פרי אצל תשובה (ובעיני חשוב שהדיון העקרוני ימשיך): שכרו קרוב יותר ל-60 אלף ורחוק מ-160 ש"ח שכתבתי קודם".

נדב פרי הגיב בעמוד הטוויטר שלו לביקורת על הצעד שעשה וכתב: "דוחה את הניסיונות להטיל דופי ביושרתי ומודה מאוד לחבריי הרבים והמפרגנים. עומד מאחורי הבחירות שלי (שאינן כוללות סכומים מופרכים ופנטזיונרים..)".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר