כמה עולה השתתפות בפורום המנהלים, כתבה ב"המודיע" ומפגש עם ליצמן?

ביטאון "המודיע" שלח למשרדי הפרסום הצעות להשתתפות בפורום המנהלים, מפגש עם ח"כ יעקב ליצמן וכתבה בעיתון ב-25 אלף שקלים. לשכת ליצמן: הוא לא קשור לצד המסחרי (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעקב ליצמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

לאחר שבשנה שעברה בוטל הכינוס בשל קשיים כלכליים, נערכים השנה בעיתון המודיע - בטאונה של תנועת "אגודת ישראל" לקיומו שוב של "פורום מנהלים", הכולל קונגרס מיוחד בו נערכים דיונים בנושאים פוליטיים וציבוריים לצד תערוכה של חברות מסחריות בחסות העיתון הוותיק.

אלא שמפרסום ב"חדשות 2" הערב עולה כי במסגרת המכתבים הנשלחים אל משרדי הפרסום בהם מפורטות ההצעות העסקיות עבור החברות המסחריות וארגונים או עמותות העוסקים בתחום הבריאות מוצעת העיסקה הבאה, לפיה תינתן לחברה במה להציג את פעילותה בפני ראשי מערכת הבריאות בישראל כמו גם בנוסף כתבת תדמית וסיקור יח"צ בעיתון ובנוסף השתתפות במפגש סגור יחד עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן - בתמורה לעלות של 25 אלף ש"ח.

בכתבה מציין העיתונאי יאיר שרקי כי העיתון החסידי נשלט על ידי חסידות גור אשר ליצמן נמנה על שורותיה ומייצג אותה בכנסת ישראל.

בלשכת ליצמן דוחים את האשמות כאילו ויש קשר בין ההצעה העסקית של העיתון לעובדת היותו של ליצמן סגן שר הבריאות ואומרים כי "מדובר בכנס קבוע שעורך עיתון המודיע, בו נוהג ליצמן להשתתף לצד אישים רבים וחשובים במשק. בין היתר ישתתף בפאנל קבוע בנושא בריאות. סגן השר אינו מעורב בתכנים ואינו מודע כלל לכל היבט מסחרי או פרטי המשתתפים".

בעיתון המודיע מבהירים כי "פורום המנהלים של עיתון "המודיע" הוא כנס מקצועי קבוע מזה שנים, המוביל את סדר היום השיווקי בציבור החרדי. כמקובל, מתאפשרת השתתפות מסחרית לחברות, גופים, מוסדות וארגונים - המעוניינים להגיע ולהיחשף בפני מקבלי ההחלטות ומובילי הדעה בציבור החרדי".

"אין כל היבט מסחרי (קרי: תשלום מיוחד) במפגש עם אישיות ציבורית זו או אחרת. סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הוא אורח מכובד באירוע, לצד אישים נוספים, שרים, ח"כים ונציגי ציבור. אופציות הפרסום רחבות מאוד, החבילות כוללת השתתפות או חסויות בדיונים, פנאלים ומושבים, דוכנים, חלוקת חומרי שיווק, פרסום במגזין התוכן ועוד. יודגש, כל הפעילות הכנס מלווה בידי עו"ד ומנוהל על פי החוק והנוהל הקיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר