יעלון: "רואים בחמאס אחראי; לא נתפשר על ביטחון האזרחים"

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אומר כי ישראל רואה בחמאס אחראי למתרחש ברצועה גם אם לא אנשיו ירו את הרקטות. "מציע לא לבחון את סבלנותה של ישראל כלפי הטרור הזה" (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שר הביטחון בוגי יעלון (צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

"אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש ברצועה", כך מבהיר הבוקר (חמישי) שר הביטחון משה (בוגי) יעלון בתגובה לירי הרקטות על ישראל ולתגובה הישראלית בתקיפת מטרור טרור של החמאס ברצועה זאת למרות שארגון סלפי התומך בדאע"ש הוא שלקח אחריות.

יעלון הוסיף ואמר כי "צה"ל תקף הלילה מטרות טרור של חמאס ברצועה. גם אם היורים אמש לעבר שטח ישראל הם כנופיות של סוררים מארגוני ג'יהאד עולמי המעוניינים לאתגר את חמאס באמצעות ירי לעברנו, אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש ברצועה".

"אני מציע לא לבחון את סבלנותה של ישראל כלפי הטרור הזה. לא נתפשר על ביטחונם של אזרחי ישראל ולא נסכים לחזרה למציאות של טפטופי ירי", הוסיף יעלון.

שר הביטחון המשיך ואמר כי "הלילה הגיב צה"ל בתקיפות על הירי, ואם נידרש לכך נכה בעוצמה חזקה עוד יותר, והקיץ שעבר הוכיח זאת. אנו פועלים בנחישות, באחריות ובשיקול דעת כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי הדרום ואזרחי ישראל".

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק בוז'י הרצוגף אמר אמש לאחר הירי כי "את מקורות הירי והאויבים של ישראל יש לתקוף בכל החומרה והכח. אני רואה בחמאס אחראי באופן מלא לכל אירוע ברצועה".

"בנושא השמירה על ביטחון אזרחינו אין אף מנהיג ישראלי שיירתע מהפעלת כל הכח הנדרש", אמר הרצוג וביקש לחזק את תושהבי הדרום.

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן אמר כי "ירי הרקטות לעבר הדרום הערב מוכיח כי אוזלת יד גוררת פשיטת רגל" וטען כי "ישראל צריכה להגיב בתקיפות ולא רק תגובה מילולית או הפצצת חולות ריקים".

"המדיניות שמוביל ראש הממשלה, של הבלגה והכלה וחוסר רצון מובהק למוטט את שלטון הטרור של החמאס, מובילה לכך שתושבי הדרום תחילה ואחר-כך כל תושבי ישראל, ישובו להיות בני ערובה של המחבלים בעזה", הוסיף ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר