איסור הרבנים

סערת לימודי התואר השני: 'יתד' מבהיר מודעה שפרסם

ביום שישי פורסמה ב'יתד נאמן' מודעה של סמינר 'בית יעקב' בחיפה על פתיחת ההרשמה ללימודים למורות ולגננות ל"דרגה 2" אך הבוקר 'יתד נאמן' מפרסם הבהרה (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמות אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

סערת לימודי התואר שני בסמינרים: ביום שישי האחרון פורסמה בעיתון 'יתד נאמן' מודעה שנשלחה על-ידי סמינר 'בית יעקב' בחיפה על פתיחת ההרשמה ללימודים למורות ולגננות ל"דרגה 2".

במודעה נכתב כי לאור החלטת מועצת גדולי התורה לאשר לימודים לדרגת שכר אקוויוולנטית לm.a במרכזי ההשתלמויות של סמינרי בית יעקב ולאור האישור שניתן על-ידי מנכ''ל משרד החינוך לסמינר בית יעקב חיפה ללימודי ההכשרה הנדרשים לכך הננו להודיע על פתיחת ההרשמה ללימודים למורות ולגננות לדרגה 2.

אלא שההודעה התמימה כביכול גרמה לסערה רבה בקרב בני הציבור הליטאי מאחר ומועצת גדולי התורה של תנועת 'דגל התורה' בראשותו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן מעולם לא אישרה לימודים אלו במרכזי ההשתלמויות של סמינרי בית יעקב ואף הביעה התנגדות חריפה לכך.

עסקנים וקוראים שפנו אל הוועדה הרוחנית בטענות קיבלו הכחשה גורפת לאישור המודעה ונטען כי הוכנסה בטעות. הגאון רבי נתן זוכובסקי מראשי הוועדה הרוחנית אף התבטא ואמר כי המודעה נכנסה לעיתון שלא בידיעתו.

בעקבות כך פרסם הבוקר הביטאון הליטאי הבהרה חד משמעית לפיה "בגיליון ערב שבת קודש התפרסמה מודעה ע"י סמינר בית יעקב חיפה המרכז להשתלמויות. הננו להבהיר כי אין אנו אחראים על התוכן ומשמעות הדברים שנכתבו במודעה זו".

המודעה ביום שישי
ההבהרה הבוקר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר