ממשלת המתנחלים אשמה בחרם / דב הלברטל

כשהעולם יקום נגדנו, יחרים אותנו ויהודים יירצחו בארצותיהם, שום פסוק ורש"י לא יעזרו. ממשלת המתנחלים היא ממשלת החרמות והבידוד. כי הרי רק אנחנו ואפסינו עוד (טורים)

עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת |
כותב השורות, עו"ד דב הלברטל (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

פעם, לפני עשרות שנים, הם הקימו את ההתנחלות בסבסטיה באישון לילה. זה לא היה חוקי. היום הם יושבים בממשלת ישראל, לאור היום, ובאופן חוקי. זו ממשלת המתנחלים הראשונה בהיסטוריה הפוליטית של מדינת ישראל.

המתנחלים הם נותני הטון בממשלה הלאומנית הזו. כך המתנחלת סגנית שר החוץ, חוטובלי. היא האחראית על ההסברה של מדינת ישראל. המתנחל יושב ראש הכנסת, אדלשטיין. המתנחל שר הקליטה. המתנחל האולטימטיבי אורי אריאל, איש הר הבית וכפר סילוואן.

ורבים השרים ובעלי התפקידים הבכירים בעלי התודעה המתנחלת. בנט. שקד. לוין. אקוניס. דנון. רגב. הנגבי, העולה הידוע על הגג בימית בניסיון לא חוקי למנוע את הפינוי. הוא יודע שאלוקים הבטיח לנו את ארץ ישראל השלמה. הוא גם יודע איך לממש את זה. רק המתנחל שר החוץ ליברמן חסר. הוא עוד יגיע.

ממשלת המתנחלים היא ממשלת הבידוד והחרמות. כמה שהם אוהבים לקיים פסוקים כפשוטם - עם לבדד ישכון. והזר הקרב יומת. והיו לך למס ועבדוך. החרם תחרימם. זו ממשלת החרמות בהתגלמותה.

סגנית שר החוץ כבר שכנעה את כל העולם. היא ציטטה את רש"י הראשון ובו זכותנו האלוקית על הארץ. כולם השתכנעו ברגע אחד. אובמה נותר פעור פה. גם אסאד. יותר לא צריך. עכשיו אפשר להחזיר את הריבונות להר הבית וגם לכבוש את צור וצידון.

ממשלת המתנחלים היא כאותו חייל בג'ונגל, שלא ידע שנגמרה מלחמת העולם. היא חיה בנרטיב של מלחמת ששת הימים. אז העולם הריע לנו. היינו הנרדפים. החלשים. פליטי השואה הנוראה. היום העולם חושב לגמרי אחרת. קשה מאוד להיות יהודי בעולם. האנטישמיות בשיאה, ומזכירה את זו שלפני השואה. רק שממשלת המתנחלים עדיין בג'ונגל.

חמישים שנה אחרי המלחמה, העולם רואה את המצב כך: מדינת ישראל היא מדינה חזקה, כובשת, השולטת על מיליוני אזרחים של עם אחר ורודה בהם. היא גם הורגת בדרך הרבה ילדים. בלשון המעטה, היהודים לא הרבה יותר טובים מהגויים שהתעללו בהם בהיותם בגלות. ככל הגויים בית ישראל. זו נקודת המבט של האזרח הפשוט באירופה, באמריקה, באוסטרליה, באפריקה ובכל העולם.

העולם גם רואה במתנחלים את התגלמות הכיבוש, הפנטיות הדתית המשיחית, הרדיקליות הבלתי מתפשרת. בעיניהם המתנחלים הם תמונת הראי של האסלם הרדיקלי, החמאס ודומיו. אלא שהחמאס הוא הנרדף, והמתנחל הוא הרודף.

מבט חטוף בתקשורת העולמית יגלה את האמת. אי ההבנה הזו של ממשלת המתנחלים גובלת בפיקוח נפש, ולא רק בשאלות כלכליות. כי כשכל העולם יקום נגדנו, יחרים אותנו, יטיל אמברגו, ויהודים יירצחו בארצותיהם, שום פסוק או רש"י לא יעזור.

אלא שממשלת המתנחלים, היא ממשלת החרמות והבידוד. היא מחרימה את העולם. היא מבודדת אותו. כי הרי רק אנחנו ואפסינו עוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר