הישג ל'יהדות התורה':

כחלון הודיע: מימון קייטנות החופש הגדול - גם לחרדים

שר האוצר משה כחלון הודיע כי משרדו יתקצב גם את הקייטנות החרדיות בחופש הגדול, זאת בהתאם להסכם הקואליציוני עם יהדות התורה. עם זאת, לא ברור אם מדובר בתקציב מלא של 50 מיליון שקלים או פחות מכך. בשנה שעברה נעדרו החרדים מתקציב משרד החינוך עבור הקייטנות, מה שעורר זעם חרדי (חרדים,ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש 90)

הישג ל'יהדות התורה': שר האוצר משה כחלון (כולנו) הודיע לחברי הכנסת של 'יהדות התורה' כי משרדו יתקצב את קייטנות החופש גם לילדים החרדים. על פי הדיווח ב'גלובס', לא ברור האם המימון יהיה מלא בסך 50 מיליון או פחות מכך.

במהלך השנה שעברה, בעת שהמפלגות החרדיות היו באופוזיציה, הם נלחמו בשר החינוך דאז שי פירון, איש 'יש עתיד', שיצא בקמפיין 'קייטנות החופש הגדול', קייטנות לילדים בכיתות א' וב' שהמדינה מסבסדת אותן - אולם הילדים החרדים לא זכו למימון.

במשא ומתן הקואליציוני התעקשו ב'יהדות התורה' כי הילדים החרדים יזכו גם הם בתקציב לחופש, וכעת הודיע שר האוצר כחלון כי יעביר תקציב לילדים החרדים. אישור התקציב צפוי לעבור בוועדות החריגים בראשות החשבת הכללית מיכל עבאדי-בויאנג'ו.

במשרד האוצר אישרו את הפרטים ל'גלובס' ומסרו: "בהתאם למחויבות בהסכם הקואליציוני החליט שר האוצר לפעול להקצאת תקציב לקייטנות במגזר החרדי, בכפוף לכל דין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר