הקרב בליכוד

בנימין נתניהו: "היעד בבחירות הבאות - 40 מנדטים"

ביום חמישי צפוי להתכנס מרכז הליכוד, בכדי לדון בהצעה להחזיר למרכז את האפשרות לבחור את הרשימה לכנסת, ראה"מ בנימין נתניהו מתנגד לכך ומציע פשרה (פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (תילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הקרב הפנימי: ביום חמישי צפוי להתכנס מרכז הליכוד בכדי לדון בדרישת קבוצה מחברי המרכז וח"כ דוד אמסלם, להחזיר למרכז את השליטה והכוח לבחור את הרשימה לכנסת. ראש הממשלה בנימין נתניהו מציע פשרה: המרכז יבחר את העשירייה השלישית.

נתניהו, שמתנגד למהלך ודורש כי הכוח לבחור את הנציגים ברשימה יישאר בידיהם של עשרות אלפי המתפקדים, אמר כי המהלך שבמרכז הליכוד מנסים להעביר "ידרדר את תנועתנו ויסכן את שלטון הליכוד".

נתניהו משקיע את כל כוחו, בימים אלו, במפגשים עם חברי מרכז הליכוד, בכדי להסביר להם את הנזק שמהלך מסוג זה יכול לגרום למפלגה. בין היתר מזמין ראש הממשלה בכירים במרכז הליכוד למעונו ברחוב בלפור בירושלים.

כחלק מהמאמצים, שיגר נתניהו אמש (ראשון), מכתב לחברי מרכז הליכוד והסביר להם מדוע הוא מתנגד למהלך וכתב: "החלטה בידיכם: האם נמשיך לחזק את תנועתנו או נידרדר אחורה ונסכן את שלטון הליכוד."

ראש הממשלה הציע פשרה, כי המתפקדים יוכלו להמשיך לבחור את הרשימה הארצית ואילו המרכז יוכל לבחור את הנציגים האזוריים, אך ח"כ דוד אמסלם המוביל את המהלך מתנגד לפשרה.

"הצעת הפשרה נתמכת על ידי רוב מוחלט של השרים וחברי הכנסת ופעילי התנועה. הצעה זו תאפשר לנו ללכד כוחות ולהגיע ליעד שאני מציב לליכוד בבחירות הבאות: לפחות 40 מנדטים", הסביר ראש הממשלה נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר