מרגש: עזרה לתלמידות לעילוי נשמת ילדי משפחת ששון ז"ל

לקראת ההרשמה לסמינרים ולמוסדות החינוך, מנסים בארגון 'כיוונים לחיים' לסייע לתלמידות שלא התקבלו למוסדות, זאת לעילוי נשמת ילדי משפחת ששון ז"ל שנספו בשריפה בנו יורק (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ילדי משפחת ששון ז"ל (צילום: DAILY NEWS)

מחווה מרגשת לעילוי נשמת ילדי משפחת ששון ז"ל: מי שיעבור בשכונת שמואל הנביא בירושלים יקדם את פניו שלט מאיר עיניים, גדול מימדים של ארגון "כיוונים לחיים", אשר משבץ מזה כ-15 שנים תלמידים ותלמידות למוסדות חינוך ברחבי הארץ.

המעניין הוא שהשלט וכל הפעילות הנלווית כולם לעילוי נשמת ילדי משפחת ששון ז"ל שנשפו בשריפה הנוראית בניו יורק לפני כשלושה חודשים.

יו"ר הארגון אודי עטיה מספר שבמהלך השבעה על הילדים, התקשרו אליו הורים רבים וסיפרו לו על בנותיהן שלמדו עם הבת הגדולה של משפחת ששון, אליען ז"ל, בבית יעקב הצפון בשכונת סנהדריה המורחבת בירושלים שסיימה את כיתה ח' ואף על פי שעברה אחר כך לניו יורק ולמרות המרחק הגאוגרפי הגדול בין אליען לחברותיה היא לא הפסיקה לדאוג לאותן בנות שלא שובצו בסמינרים ותיכונים.

במשך חודשים ארוכים היא הפעילה רבנים ואנשי ציבור שיסייעו לאותן בנות. במהלך השבעה ההורים סיפרו זאת לאבא הרב ששון והוא אכן אישר זאת ואף אמר שאליען לא נתנה לו מנוח ולא הפסיקה לבקש את עזרתו עד שאכן חברותיה שובצו בסמינרים ותיכונים טובים.

יו"ר הארגון מסר ל"כיכר השבת": "על מנת להוקיר את זכרה ואת פועלה הטוב ביחד אנו קוראים לכל אותם הורים שבניהם ובנותיהן לא שובצו עדיין למסגרות חינוך מתאימות או אנשים שמכירים תלמידים ותלמידות שמחפשים מסגרות חינוך לקראת שנה"ל נשמח לעזור לסייע ככל הניתן. מוקד הרישום 1-800-222-170".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר