יצחק רביץ חושף: 'מאחורי הקלעים' של פגישת גדולי ישראל עם הנשיא ריבלין

לאחר הסערה על פגישת האדמו"רים והרבנים עם נשיא המדינה ראובן ריבלין כדי לסייע לאסיר סאמט, יצחק רביץ, חושף בפני חבריו לסיעה את השתלשלות הדברים מאחורי הקלעים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פגישת הרבנים והנשיא (צילום: תומר רייכמן)

פרשת האסיר סאמט ופגישת האדמו"רים בבית הנשיא: לאחר הסערה הגדולה בעקבות פגישת האדמו"רים בבית נשיא המדינה ראובן רבלין, שנחשפה ב"כיכר השבת" במטרה לבקש שיפעיל את השפעתו למען שחרורו של האסיר מרדכי יצחק סאמט הכלוא בארה"ב באשמת עבירות הונאה ולאחר הודעת בית הנשיא כי אינו יכול לסייע בנידון, חבר מועצת עיריית ביתר עילית יצחק רבץ מסביר לחבריו ב'דגל התורה' את השתלשלות הדברים.

קרא עוד בנושא:

"חברים נכבדים", פותח רביץ פותח וכותב לאנשי דגל התורה, "בימים האחרונים שאלו אותי רבים אודות פרשיית האסיר סמט, והמחול שהתפתח סביב פגישת גדו"י שליט"א עם נשיא המדינה, והפרסומים השונים שהתלוו לכך, וכמו כן הודעות שונות וסותרות שיצאו בענין".

"מכיוון שאינני מחובר לקבוצות ווצטאפ, ואין בידי לפרסם את העובדות, לכן בחרתי בדרך זו, ואשמח שמי שיכול שיפיץ הלאה", כותב רביץ.

"נתבקשתי", כותב רביץ", ע"י ביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לפגוש את משפחת סמט ולנסות לסייע. נעשו כמה פעולות, יחד עם הנגיד הרב שלמה ורדיגר מעסקניה של אגו"י בארה"ב, וכמובן מאליו לתועלת הענין אין אפשרות לפרט".

"משפחת סמט ורבני העדה החרדית נפגשו עם 2 שרי משפטים לשעבר, והם אלו שיעצו להם לרתום את נשיא המדינה", הוא מספר, "הרבנים המעורבים בענין החליטו להיפגש עם הנשיא, הרכב המשלחת השתנה כמה פעמים, עד שבסופו של דבר הפגישה יצאה לפועל, מיקום הפגשה והרכבה נקבע על ידי הרבנים, ועל פי בקשתם".

רביץ מוסיף וכותב כי "לאור בקשת הרבנים, נשיא המדינה נכנס לעובי הקורה, ולאחר בדיקות עומק הוא ביקש להודיע לרבנים שבכלים העומדים לרשותו אין לו דרך לעזור".

לדברי רביץ: "נשיא המדינה היה מעורב בענין לכל אורך הדרך, ואני בקשר רצוף איתו בנושא זה, וכמו כן גם בעניינים נוספים שבהם מעת לעת אני מתבקש לסייע. ואין בכוונתי להתייחס להודעות ופרסומים אחרים שהיו, ולתועלת הענין גם לא אפרט את סיבת פרסומן. אין צריך לפרט שנעשים כל מיני פעולות, שהצלחתם טמונה בחסיון שבהם".

"לצערנו מתנהלת מלחמה מכוערת בין כמה כלי תקשורת חרדים, דבר שהביא כמה מהם לפרסם בחוסר אחריות שקרים ובדותות אודות הפגישה של גדולי ישראל שליט"א עם נשיא המדינה, דברים שלא היו ולא נבראו. ואין צורך להתייחס להיכנס לפרטים ולנסות להכחיש שטויות והבלים כאלו", תוקף רביץ.

לדברי רביץ המאמצים לשחרורו של סמט ממשיכים בדרכים שונות, ו"מבקשים מהציבור להתפלל להצלתו של אחינו בשרנו ר' מרדכי יצחק בן פייגא".

יצויין כי רביץ נחשב למקורב במיוחד הן לבתי גדולי ישראל זאת מתוקף מעמדו הציבורי והן לנשיא המדינה רובי רבלין כשרעייתו משמשת מזה שנים רבות ראש הלשכה של רבלין ואחת הנשים החזקות והמשפיעות בסביבתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר