מתקפה נגד ארגוני הסביבה

גפני: "פרס למעודדי חילול שבת? זו החלטה תמוהה"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני תקף בצורה חריפה את ההחלטה להעניק פרס מטעם ארגוני הסביבה למפעילי תחבורה ציבורית ביום שבת. "אין ספק שזו החלטה פוליטית לחלוטין". ח"כ גפני פנה ליו"ר הכנסת שאמור להשתתף בטקס: "אני מלווה את ארגוני הסביבה עשרות שנים. לא זוכר החלטה תמוהה כמו זו" (בארץ)

(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הביע היום (ראשון) מחאה נגד העובדה שראשי ארגון הגג לאיכות הסביבה, "חיים וסביבה" יעניקו בימים הקרובים פרס למפעילי תחבורה ציבורית בשבת בירושלים.

לדבריו, "מדובר בהחלטה תמוהה, חמורה, ובלתי הגיונית, אשר גורמת לפוליטיזציה של נושא איכות הסביבה, פוגעת בכל שוחרי איכות הסביבה, ובמאבקי ארגוני הסביבה אשר היה שותף פעיל בהם כל השנים בנושא בניה בחופים, ובכל הנושאים של איכות הסביבה".

"ההחלטה הזו חמורה, ומי שקיבל אותה עשה טעות נוראה. אם חושבים על איכות הסביבה הרי שיש לתת פרס לאלו שלא נוסעים כלל בשבת, אין ספק שזו החלטה פוליטית לחלוטין אשר אין לה מקום בקרב ארגוני הסביבה. מתן פרס לנושא זה אשר פוגע בחלקי ציבור רבים המזוהים עם מאבקי ארגוני הסביבה השונים, מהווה פגיעה קשה וטעות חמורה מאד, ויש לבטל את ההחלטה".

גפני הוסיף ואמר כי שוחח בנושא עם יו"ר הכנסת שאמור להשתתף בטקס והביע את מחאתו מהטקס ומהפרס שיינתן למפעילי התחבורה הציבורית בשבת. לדברי גפני, יו"ר הכנסת אמר כי לכנסת אין כל קשר לנושא מלבד אירוח הטקס בפועל וכי יו"ר הכנסת אף לא אמור להעניק את הפרס.

"אני מלווה את ארגוני איכות הסביבה עשרות שנים, ושותף למאבקים רבים שלהם, אני לא זוכר החלטה תמוהה, חמורה ובלתי הגיונית כמו זו שהם קיבלו, ואני מקווה שיחזרו בהם" אמר גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר