הבדיקה נגד ירון בארי הפכה למשמעתית

במח"ש החליטו לסיים את הבדיקה במישור הפלילי נגד ניצב ירון בארי בחשד לקבלת טובות הנאה מרונאל פישר, אך החליטו להעביר זאת לאגף המשמעת בשל האיסור להתרים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ירון בארי (צילום: טל שחר - ידיעות אחרונות)

פרשת פישר: במח"ש החליטו לסיים את הליך הבדיקה במישור הפלילי נגד ראש אגף התנועה ניצב ירון בארי, יחד עם זאת הפרשה הועברה לבדיקת מחלקת המשמעת במשטרה.

מחומר החקירה עלה, כי רעייתו של בארי, סייעה בתום לב לקרובת משפחתה, להתרים לאירוע בר ובת מצווה של ילדי פנימייה של ילדים בסיכון. כחלק מכך, צד שלישי פנה לרונאל פישר בבקשה שיעזור לאיסוף התרומות. פישר מצידו ביקש תרומות מלקוחות המשרד.

במשטרה מציינים כי מחומר הראיות עולה, כי ככל הנראה כוונתו של פישר הייתה ליצור מערכת של "מחוייבות הדדית", שהוא יאסוף תרומות ובארי בתפקידו אז כראש אגף משמעת יסייע לו כאשר פישר ייצג שוטרים בהליכים משמעתיים.

יחד עם זאת מדגישים במשטרה, כי לא נמצא יסוד לחשד כי בארי היה מודע לכוונותיו של פישר, ולכן אין חשד לביצוע עבירה פלילית מצד בארי.

עם זאת הוחלט להעביר את העניין לבחינת מחלקת המשמעת במשטרת ישראל, אשר תבחן את התנהלותו של בארי בגזרת איסוף תרומות עבור פנימייה של ילדים בסיכון, בניגוד לכלל האוסר על שוטרים להתרים וכן לשם בחינת התנהלותו של ניצב בארי במסגרת תפקידו מול עו"ד פישר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר