אישום: מתנחלים יידו אבנים ופצעו פלסטינית

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שני מתנחלים קטינים שיידו אבנים לעבר רכבים פלסטינים במחאה על הרצח של דני גונן הי"ד, וכתוצאה מכך פצעו אישה פלסטינית (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: מנדי הכטמן - פלאש90)

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי), לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד שני קטינים בני 16 מיישוב ביהודה ושומרון, שיידו אבנים לעבר כלי רכב פלסטינים.

הם מואשמים בעבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, פציעה בנסיבות מחמירות מתוך מניע גזענות או עוינות כלפי ציבור והתפרעות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טלי קרת, לפני מספר ימים החליטו הנאשמים יחד עם אחרים שזהותם אינה ידועה לקיים הפגנה בצומת הפרסה, סמוך ליישוב טלמון, כאות מחאה על הפיגוע שבו נרצח דני גונן ז"ל באותו מקום יום קודם.

הנאשמים תכננו ליידות אבנים לעבר כלי רכב פלסטינים הנוסעים בכביש הסמוך, וזאת בכוונה לפגוע בנוסע בנתיב תחבורה או בכלי תחבורה או לסכן את חייהם או את בטיחותם של הנוסעים בשל מוצאם הערבי.

בהתאם למתוכנן, בשעות הערב באותו היום, הגיעה החבורה סמוך לצומת הפרסה והתמקמה מעל הכביש המוביל לכפר א-בזיע. הנאשמים ושאר החבורה יידו אבנים לעבר הכביש וכלי הרכב הנוסעים בו. למקום הגיע קצין צה"ל על מנת למנוע מהחבורה ליידות אבנים, ואחד הנאשמים אמר לו "אנחנו חוסמים את הערבים, אנחנו נפוצץ אותם".

בעקבות יידוי האבנים נפגעה אישה מבוגרת שנסעה ברכב פלסטיני בכביש. לאישה נגרמה חבלה בראשה והיא פונתה באמבולנס לבית החולים ברמאללה.

הנאשמים שוחררו בתנאים מגבילים. הפרקליטות מבקשת שהנאשמים יישארו בתנאים מגבילים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר