בג"ץ קבע: גופת הילד נתנאל ואנונו ז"ל לא תנותח

בית המשפט העליון פסק שלא לנתח את גופתו של הילד נתנאל וענונו ז"ל שטבע שלשום בבריכה בחצור הגלילית, בכך שם קץ לסבלה של המשפחה והצער שנגרם לנפטר (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתנאל וענונו ז"ל (צילום: אלבום המשפחה)

סוף לצער המשפחה: בית המשפט העליון פסק בצהריים (חמישי) שלא לנתח את גופתו של הילד נתנאל וענונו ז"ל שטבע שלשום בבריכה בחצור הגלילית.

הרכב השופטים חנן מלצר, אורי שוהם וענת ברון קבלו את בקשת עו"ד דרור שוסהיים המייצג את המשפחה ופסק לשחרר את הגופה מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר.

במהלך הדיון יצאו השופטים להפסקה לצורך התייעצות עם נציג הפרקליטות ורופא המכון לרפואה משפטית האם הנתיחה תוכל להוסיף יותר ממה שכבר ידוע.

בהחלטה זו ביטלו השופטים את החלטת בית המשפט המחוזי שפסק לנתח את הגופה.

בפסיקה מסיימים השופטים את הצער שנגרם לנפטר עם הלנת המת והוא יובא למנוחות בשעה 17:30 בבית העלמין בבית שמש.

מוקדם יותר אמר עו"ד דרור שוסהיים ל"כיכר השבת" כי "אין כל סיבה לנתיחה כאשר ברור לגמרי שהוא טבע. כמעט מעולם ילד שטבע בבריכה לא נותח. בממצאים שיש כרגע למכון לרפואה משפטית אפשר כבר לקבוע בוודאות את סיבת המוות. סיבת המוות לא רלוונטית כרגע לשום דבר".

חיים ואנונו, אביו של נתנאל ז"ל אמר הבוקר ל"קול ברמה" כי "אני רוצה שהילד שלי יגיע למיטה שלו, ועדיין מעכבים אותי ויש דיון בבג"צ על ניתוח הגופה ואני לא מעוניין בזה כי ההלכה אומרת שאסור, אני כבר יומיים לא מברך ולא מתפלל".

בתוך כך, דודו גואטה, המציל בבריכה בחצור הגלילית שוחרר בצהריים למעצר בית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר