צפו: כך מייצרים את הלוגו של Windows 10

מיקרוסופט נערכת להשקת מערכת ההפעלה החדשה שלה, ווינדוס 10, ומציגה בסרטון חדש את העבודות להכנת הלוגו החדש. אם לשפוט לפי ההיסטוריה, לתמונה יש פוטנציאל (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך )

חודש להשקת חלונות 10 - כך מייצרים את הלוגו: חודש לפני שענקית התכנה מיקרוסופט משחררת את מערכת ההפעלה החדשה שלה - Windows 10, בה היא תולה תקוות רבות, משחררת החברה סרטון המציג את מאחורי הקלעים של יצירת הלוגו החדש שיככב כברירת מחדל ברקע שולחן העבודה.

בסרטון ששחררה החברה ניתן לראות את הצילומים שנעשו באולפני החברה, בעזרת מקרני אור ולייזר ייחודיים על רקע מרקע זכוכית בעל הלוגו של ארבעת החלונות המחודש.

אם לשפוט על פי ההיסטוריה, לתמונת הרקע המושקעת יש סיכוי לא מבוטל להפוך לאחת התמונות או היצירות הנפוצות בעולם. כך למשל פורסם לפני מספר חודשים כי תצלום רקע "הגבעה" שהופיע כרקע ברירת המחדל ב-Windows XP הפך לתמונה היקרה בהיסטוריה עבורה שולם סכום "דמיוני" שלא פורסם.

במיקרוסופט משקיעים מאמצים רבים ביותר על מנת להחדיר את Windows 10 לשוק מערכות ההפעלה, כשלצורך כך הציעו שדרוג חינמי לכל המשתמשים במערכות ההפעלה הוותיקות של החברה, גם לבעלי מערכות הפעלה בלתי חוקיות (פרוצות). Windows 10 יושק בעוד כחודש בתאריך ה-29 ביולי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר