הוועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ אייכלר יוצאת לדרך

ח"כ ישראל אייכלר נכנס בצהריים לתפקידו כיו"ר הוועדה לפניות הציבור, חברי הכנסת ממפלגתו, כולל ח"כ משה גפני, הגיעו להשתתף בישיבה הראשונה ולאחל לו בהצלחה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

הוועדה של אייכלר: ח"כ ישראל אייכלר נכנס בצהריים (שני) לתפקידו החדש כיו"ר הוועדה לפניות הציבור, חברי הכנסת ממפלגתו, כולל ח"כ משה גפני, הגיעו להשתתף בישיבה הראשונה ולאחל לו בהצלחה.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר בכינוס כי "הוועדה הזו שונה מכל ועדות הכנסת. אין לה גבולות מוגדרים המגבילים את תחומי פעילותה. לכן הסמכויות שלה תלויים במיומנות של יו"ר הוועדה להיות כתובת לפניות של כל אזרח. ועדה זו הופכת את הכנסת לכתובת לפתור את בעיות האזרח היחיד ולא רק לדיונים וקביעת חוקים ומדיניות כללית".

שר הדתות דוד אזולאי, שהוא עצמו היה יו"ר הועדה, ברך ואמר "האיש הנכון במקום הנכון. הועדה הזאת היא מוסד חסד. זאת הועדה לעשיית חסד עם הבריות ורבים וטובים נעזרו בועדה הזאת אל מול כל המנגנון השלטוני".

אייכלר אמר לנוכחים: "אנו זקוקים לסייעתא דשמיא, שבלעדיה לא נוכל לעשות מאומה. הועדה הזאת היא בבחינת "עבדות אני נותן לך ולא שררה". זו עבודה לא פשוטה עם אנשים מאוכזבים, שנתקלו בחומות הביורוקרטיה הקשה. הרי מי שהסתדר עם המנגנון, לא פונה לועדה.

"רוב פעילותה אפופה באלמוניות, במסגרת החסיון לפונים. לא לחינם כולם רצו לסגור את הועדה הזאת. זאת הועדה היחידה הניצבת לצידו של האזרח אל מול השלטון. כל ועדות הכנסת עובדות עם המימשל והפקידים וארגונים גדולים. האזרח הפרטי אינו יכול לומר את דברו, מלבד באמצעות שליחיו הנבחרים חברי הכנסת.

"הוועדה היחידה שבו כל אזרח הוא 'מאן דאמר' להביע רצונותיו ולהיאבק על זכויותיו אל מול השלטון, היא הועדה לפניות הציבור. לכן הצלחת הועדה וחבריה, היא הצלחת האזרח לפתור את בעיותיו והן רבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר