משרד החינוך למוסדות חרדים: טיול? רק לאחר השתלמות

משרד החינוך פנה למוסדות חרדים והודיע על עצירת כל הטיולים המתוכננים עד להשתתפות של אנשי צוות בהשתלמויות שייערכו השבוע. "לקיים את ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

משרד החינוך הוציא הנחייה מיוחדת למוסדות חרדים, ובה הוא מודיע שוב על עצירת הטיולים עד להשתתפות של אנשי צוות המשתתפים בטיול בקורס מיוחד.

במכתב שהגיע ל"כיכר השבת" נאמר: "אל מנהלי הישיבות הקדושות שלום רב, כידוע לכם ולצערינו בעת האחרונה אירעו שלושה מקרי טביעה למוות של בנים הלומדים בת"תים ובישיבות הקדושות. בשל כך הוחלט בהנהלת המשרד וכדי לקיים את החיוב של ונשמרתם מאוד לנפשותיכם לעצור את פעילויות הטיולים המתוכננות עד להשתתפותו של מנהל/רכז טיולים/ איש צוות שימונה לשם כך מטעם המנהל בהשתלמות יעודית הנערכת השבוע".

בהודעה צויינה רשימת ההשתלמויות היעודיות שייערכו השבוע. בבני ברק - בבית יעקב זכרון מאיר, בירושלים - במעיין החינוך התורני, בנתיבות - במוסד נווה חיה ובחיפה בבניין יחל ישראל של סערט ויז'ניץ.

גם מנהלים שהשתתפו בשנה שעברה בהשתלמות מחויבים בכך בהתאם להחלטה של הנהלת המשרד. "מזכיר שוב שאין להוציא שום פעילות חוץ בית ספרית בלא אישור של הלשכה לתיאום טיולים" כותב בניהו טבילה, מפקח במחוז חרדי במשרד החינוך.

לדברי גורמים במשרד החינוך, בשל האסונות הוחלט לרענן שוב את ההנחיות ולעמוד על כך שיהיה פיקוח מקצועי בכל טיול של בתי הספר. לדבריהם "אין המדובר רק בבתי ספר חרדיים אולם ההנחיה הזאת מופנית אליהם זאת משום שבמוסדות בציבור הכללי כבר יצאו לחופשה הגדולה ושנת הלימודים הסתיימה כך שההשתלמויות אינן רלוונטיות לשנה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר