מודיעין עילית: פעוט נפל מקומה רביעית - וניצל

בן 4 וחצי נפל מחלון בקומה הרביעית בבית משפחתו במודיעין עילית ונפצע באורח בינוני. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ולאחר מכן הוא הובהל לביה"ח (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: Kobi Gideon / FLASH90)

פעוט בן 4 וחצי נפל הערב (שני) מחלון בקומה הרביעית בבית משפחתו שברחוב נתיבות המשפט במודיעין עילית ונפצע באורח בינוני. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ולאחר מכן הוא הובהל לבית החולים תל השומר.

יצחק נויגרשל מתנדב איחוד הצלה סיפר: "הילד נפל מחלון בקומה הרביעית למרפסת בקומה הראשונה ובאורח נס היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה קלה בראשו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תל השומר כשמצבו מוגדר בינוני. עקב אופי האירוע אין ספק כי מדובר בנס גלוי".

לדבריו, "חשוב להקפיד שהסורגים יהיו נעולים וללא אפשרות פתיחה של ילדים. בחלון היה סורג אך עם אפשרות פתיחה והילד פתח את הסורג ונפל למטה. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות תימנע בס"ד אסונות".

יצויין כי בשבוע שעבר נפלה ילדה כבת 4 מגובה ברחוב לוי יצחק בבני ברק ונחבלה קשות בראשה. גם במקרה זה, החלון, בקומה השניה ממנו נפלה הילדה, היה מסורג אך עם בריח שמאפשר את פתיחת הסורג. הילדה נפלה לקרקעית הבניין ונפצעה קשה.

בארגון מוסיפים, "חשוב להפיק לקחים ממקרים אלו ולדאוג תמיד שהסורגים בחלונות יהיו נעולים (עדיפות עם מנעול) בכדי למנוע אסונות מיותרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר