ליברמן: "ממשלת נתניהו לא תשרוד מעבר ל-2015"

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן תוקף את ממשלת נתניהו ומאמין כי היא לא תסיים את שנת 2015. "ההרתעה הישראלית נפגעת". איך הגיבו בליכוד לדברי ליברמן? (אקטואליה,פוליטי)

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ישראל ביתנו תקף בסוף השבוע האחרון את מדיניות ממשלת נתניהו ואמר כי היא לא תחזיק מעמד מעבר לשנת 2015. בהתייחסו לירי הרקטות לעוטף עזה ביום שישי אמר ליברמן כי "מה שהשתנה לרעה אלו לא האיומים, אלא הפגיעה בהרתעה הישראלית שנפגעה בעיקר מאז 'צוק איתן'".

"זה לא חשוב אם טילי הגראד שנפלו אתמול בדרום הארץ, פחות משנה אחרי המבצע, נורו על ידי סלפים מעזה או דאע"ש מסיני" אמר יו"ר ישראל ביתנו ב"שבתרבות" בבאר שבע.

"מאז קום המדינה תמיד היו איומים על ישראל. פעם זה היה החיזבאללה, פעם החמאס וכל פעם שמות אחרים. הפגיעה בהרתעה הישראלית מביאה לזה שלא סופרים אותנו לא במו"מ עם איראן בווינה, לא בעזה ולא בסיני".

"כמה זמן ממשלת ישראל תשרוד? ברור שממשלת נתניהו במתכונת הנוכחית לא תסיים את שנת 2015. אי אפשר להעביר תקציב כשאתה תלוי בכל חבר כנסת שיבוא עם כל מיני דרישות, לפעמים מוזרות, לפעמים מוצדקות".

בליכוד הגיבו לדבריו של ליברמן ואמרו כי "העובדות מוכיחות בדיוק את ההפך. אלמלא הקו התקיף שמוביל ראש הממשלה מול איראן, היא כבר הייתה עלולה להתחמש בנשק גרעיני מזמן".

"אלמלא החלטתו לבנות את גדר הביטחון מול גבול מצרים ובגולן, הטרור של דעא"ש ואחרים כבר היה עלול לחדור למדינת ישראל, ובזכות הניהול האחראי והתקיף שבו הוביל את מבצע צוק איתן, השנה האחרונה מול עזה הייתה השקטה ביותר מזה עשור: כ - 10 רקטות מאז צוק איתן לעומת 140 רקטות בשנה הראשונה אחרי עופרת יצוקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר