הלוויית הרבי מסערט ויז'ניץ זצ"ל

"לא להביא ילדים קטנים" • המשטרה בשורת הוראות ואזהרות

המשטרה נערכת להלוויית האדמו"ר מסערט ויזנ'יץ זצ"ל שתתחיל אחר הצהריים בחיפה ותימשך בבני ברק ומפרסמת שורת הוראות ואזהרות למשתתפים • בפנים: כל הרחובות שייחסמו (חדשות, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מיטת הרבי זצ"ל בבית המדרש (צילום: אהרן ברוך ליבוביץ)

וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה': משטרת ישראל נערכת בשעות אלו לקראת מסע הלוויתו של כ"ק האדמו"ר מסערט ויזניץ זצ"ל הצפוי לצאת בשעה 17:30 מהיכל בית המדרש של החסידות בחיפה ובשעות הערב בבני ברק.

במשטרה לא לוקחים סיכונים ומזהירים את הציבור כי השוטרים ינהגו ב"אפס סובלנות" ומבקשים להימנע מהבאת ילדים קטנים למסע הלווייה.

מאז האסון במסע הלוויתו של מרן פוסק הדור רבי שמואל הלוי וואזנר זצוק"ל, במשטרה נערכים לקראת כל הלוויה שיוצאת בריכוזים החרדים ולא לוקחים סיכונים.

במשטרה מבקשים מהציבור: "להישמע להוראות השוטרים והסדרנים. הוראות אלו נועדו לשמור על חייכם" ומבקשת מהמשתתפים: "להימנע מלהגיע עם ילדים קטנים למתחם ההלוויה".

בכדי למנוע אסונות של נפילת גדרות מבקשים מפקדי המשטרה: "להתרחק ממקומות מגודרים".

עוד מבקשים במשטרה: "אסור בשום מקרה לטפס / להיתלות על רכב בתנועה כולל על רכבי חירום והצלה. אין לטפס על גדרות, מבנים, תמרורים ועמודי חשמל"
חשש נוסף במשטרה הוא נפילה מגגות: "חל איסור מוחלט לעלות על גגות בניינים - המשטרה תגיב באפס סובלנות כלפי מעשים אלו". לסיום מבקשים במשטרה להתרחק מהרכב שמוביל את מיטת האדמו"ר: "יש להתרחק מהרכב המוביל את המנוח".

במקביל, מודיעה המשטרה על הרחובות שייחסמו לתנועה. החל מהשעה 13:30 יסגרו לתנועה הרחובות בר כוכבא - חרמון, בר כוכבא - השילוח.

בשעה 17:00 לערך, (תלוי מתי יחל בדיוק מסע הלוויה הרגלי), יסגרו לתנועה באופן מדורג כדי למנוע עומסי תנועה ולצמצם פגיעה בשגרת החיים באזור הרחובות הבאים:
הפועל - ליאון בלום
הפועל - עקיבא
ורדיה - רופין
ורדיה שמשון (כיכר ורדיה)
רופין שמחה גולן
הכניסה למעונות גאולה - קניאל
פיק"א - רופין,
שמחה גולן - הכניסה למנהרות הכרמל.

המשטרה מבהירה כי כלי רכב שיפריעו לתנועה באזור יגררו וזאת על מנת למנוע פקקי תנועה וחסימות שישפיעו על מעגלי תנועה נרחבים יותר.

משטרת מרחב דן מעדכנת כי החל מהשעה 18:00 יסגרו לתנועה הרחובות הבאים: חזון איש, עזרא, נחמיה, רחוב ירושלים (בצידו המזרחי בלבד). כמו כן צפויים עומסי תנועה כבדים ברחובות: רבי עקיבא, השומר, הרא"ה (בר"ג), דרך זאב ז'בוטינסקי.

לבאים בהסעות פרטיות, יש להחנות את האוטובוסים ברחוב עזרא. לבאים בתחבורה הציבורית - יש להגיע דרך רחוב רבי עקיבא לרדת ברחוב השומר ומשם להגיע רגלית לאזור ההלוויה.

בסוף ההלוויה, ימתינו האוטובוסים הפרטיים ברחוב עזרא והאוטובוסים של התחבורה הציבורית ברחוב חזו"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר