פרסום ראשון

דרעי מבטל את היוזמה להוציא אברכי כולל לשוק התעסוקה

שר הכלכלה אריה דרעי החליט לבטל את הפרויקט של נפתלי בנט ויאיר לפיד, שהחליטו להקים עמותה שתפקידה יהיה להתקשר לאברכי כולל שקיבלו פטור מהצבא ולשכנעם לעזוב את הכולל (חדשות,חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: אלכס קולומויסקי)

יו"ר ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי החליט היום (רביעי) לבטל את הפרויקט של שר נפתלי בנט ויאיר לפיד, שהחליטו להקים עמותה שתפקידה יהיה להתקשר לאברכי כולל שקיבלו פטור מהצבא ולנסות לשכנעם לעזוב את הכולל ולצאת אל שוק התעסוקה.

דרעי הנחה את עובדי משרדו לשנות את התפיסה הקיימת ולעבור לתפיסה על פיה, מרכזי ההכוון לקידום תעסוקת האוכלוסייה החרדית יפעלו לקידום פתרונות תעסוקה הן לגברים והן לנשים, מכל הגילאים, תחת קורת גג אחת ותוך התחשבות בצורכי האוכלוסייה.

כזכור, בזמן חקיקת חוק הגיוס סיכמו יאיר לפיד ונפתלי בנט לצאת למכרז, כאשר עמותה אחת תזכה להפעיל רשת עבודה לחרדים שקיבלו פטור משירות צבאי במסגרת חוק הגיוס החדש. העמותה שזכתה במכרז היא "הלכה ומעשה". על פי הקביעה של בנט ולפיד, העמותה תפעיל רשת עבודה רק לצעירים חרדים מגילאים 22-28 , גילאי האברכים בכוללים, שקיבלו פטור מהצבא.

בציבור החרדי המהלך נתפס כמזימה לנסות ולהוציא את החרדים מלימודי הכולל, אנשי העמותה היו אמורים להתקשר לאברכים ולנסות לשכנע אותם לצאת לשוק העבודה.

כאמור, על פי ההודעה שיצאה היום מלשכתו של דרעי עולה כי הוא החליט לבטל את המכרז של לפיד ובנט ולמעשה לבטל את הפרויקט שהקימו השניים.

דרעי אמר היום במהלך הדיון במשרד הכלכלה: "מטרת ההחלטה היא לייעל את מרכזי ההכוון על מנת להקל על ציבור מבקשי העבודה, משפרי העבודה, והמעסיקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר