לא רק 'אובר' ו'גט': כל הדרכים למצוא מונית בלי לנופף ביד

מהאפליקציה שתאפשר לכם לבצע מכרז לנהגי המוניות ועד ליישום שימצא לכם פרטנר שיתחלק איתכם במחיר המונית. קבלו אפליקציות שיעזרו לכם לתפוס מונית בקלות ובמחיר הכי זול שאפשר (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
מוניות, היום כבר לא מנופפים להן לעצור, פשוט מקישים בסמארטפון (צילום: שאטרסטוק)

האפליקציות שיסיעו אתכם: ענקית האינטרנט גוגל נכנסת לתחוה ההסעות ושחררה השבוע אפליקציית הסעות המבוססת על אפליקציית הניווט שרכשה - "וויז". אספנו עבורכם את כל האפליקציות בהן תוכלו להשתמש להסעות או למוניות בלחיצת כפתור, ואם אפשר - גם בזול.

Uber (אובר)

חברת אובר נחשבת כיום כאחת מחברות ההזנק הגדולות והמצליחות בעולם. ענקית האינטרנט גוגל היא אחת מהמשקיעות הגדולות ביותר באובר ששווה מיליארדי דולרים. החברה מתפרסמת לעתים קרובות בעיקר בגלל מלחמותיה עם רגולטורים ובתי משפט במדינות שונות, מחאות של נהגי מוניות החוששים מהוזלת המחירים בענף ואף מעקב אחרי עיתונאים המפרסמים ביקורות שליליות על החברה.

(צילום: שאטרסטוק)

בחודשים האחרונים נכנסה החברה גם לשוק הישראלי, כאן היא מציעה בינתיים רק שירותי מוניות. בשירות ההסעות המוזל שהיא מציעה בעולם (ועדיין לא פעיל בישראל) כל נהג יכול לשמש כמסיע בתשלום.

שירותים: שירות מוניות. בחו"ל החברה מציעה גם שירותי הסעה מוזלים על ידי נהגים פרטיים, שירות הסעות יוקרה בלימוזינות וכדומה, ואפילו שירותי הסעה במעבורות באיסטנבול.

מחיר: על פי מונה או מחירון מוניות (בארץ)

גט (טקסי)

גט טקסי ששינתה לאחרונה את שמה ל"גט", הושקה לפני כ-5 שנים והפכה לאפליקציית המוניות הגדולה בישראל עם אלפי מוניות במספר ערים גדולות בארץ, כמו גם במספר בירות ברחבי העולם.

ב"גט" תוכלו להזמין את מוניות החברה בלחיצת כפתור, ולשלם על הנסיעה בכרטיס האשראי שלכם. לא בכל הערים בארץ תוכלו להזמין את מוניות החברה, ובחלקן מספר המוניות מצומצם - מה שיגרום לזמני המתנה ארוכים. ההסעה מבוצעת במוניות רגילות.

(צילום: שאטרסטוק)

שירותים: שירות מוניות, שירות פרימיום לרכב יוקרה במחיר נוסף. בקרוב אמורה החברה להיכנס גם לתחום המשלוחים.

מחיר: על פי מונה או מחירון מוניות, מלבד שירותי פרימיום בחיוב נוסף.

RideWith

שירות RideWith של "וויז" וגוגל פתוח בינתיים רק למשתמשים שזכו להזמנה לאפליקציה שמתבססת על אפליקציית הניווט של החברה. השירות מאפשר לנהגים הנוסעים לעבודה להסיע עימם נוסעים נוספים ולגבות כסף עבור השתתפות בדלק ובבלאי הרכב.

השירות מוגבל לשימוש פעמיים ביום בלבד, כשהנהגים יוכלו לאסוף נוסעים רק בבוקר ובצהריים (בבוקר פעם אחת ובצהריים פעם נוספת) ורק לנסיעה באזור העבודה או המגורים של הנהגים, זאת על מנת שלא יתחרו באובר ועל מנת לחסוך בהליכים בירוקרטיים.

(צילום מסך)

שירותים: הסעה מוזלת לנוסעים ואפשרות להשתתפות בהוצאות הנהגים, מוגבל לשימוש פעמיים ביום.

מחיר: לא פורסם, מבוסס על השתתפות במחיר הדלק ובבלאי הרכב.

Taxi Partner

אפליקציית Taxi Partner שפותחה על ידי 2 צעירים ירושלמים מאפשרת לכם למצוא שותפים לנסיעה במונית ולהתחלק בתשלום בסוף הנסיעה.

(צילום מסך)

האפליקציה פעילה בעולם יחד עם אובר, כשהיא למעשה "רוכבת" על אפליקציית אובר על מנת למצוא משתמשים נוספים המעוניינים בנסיעה משותפת. בארץ היא פעילה בינתיים רק באופן עצמאי. השירות משתמש בשירותי המיקום בכדי לזהות משתמשים מתאימים באזור שלכם.

על הדרך

אפליקציית "על הדרך", גם היא אפליקציה ישראלית חדשה, שמאפשרת להציע לנהגי המוניות באזור שלכם סכום אותו אתם מעוניינים לשלם עבור הנסיעה. הנהגים השונים יוכלו להתחרות במכרז על הנוסעים ולהסיע את הנוסעים במחיר אותו הם קבעו.

אפליקציית "על הדרך" מציעה למשתמשים את מחיר המחירון ליעד אליו הם מנסים להגיע ומאפשרת להם לבקש את הנסיעה במחיר שיקבעו - בתנאי שאחד מנהגי המוניות יסכים לנסיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר