אחרי 73 יום במעצר: רונאל פישר שוחרר למעצר בית עם אזיק אלקטרוני

אחרי כשלושה חודשים במעצר בכלא ניצן, הלילה שוחרר רונאל פישר למעצר בית בבית חמותו, תחת פיקוח של אזיק אלקטרוני וארבעה ממקורביו שהפקידו כל אחד ערבות בסך 300 אלף שקל. תמונות (פלילים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פישר יוצא מכלא ניצן, אמש (צילום: פלאש90)

אחרי שלושה חודשים במעצר: עו"ד רונאל פישר הנאשם בין היתר במתן שוחד, שיבוש הליכי משפט ולקיחת דבר במרמה, שוחרר הלילה (שני) למעצר בית מכלא ניצן לאחר 73 ימי מעצר.

שחרורו התאפשר לאחר שבית המשפט העליון הורה השבוע לשחררו למעצר בית בפיקוח אזיק אלקטרוני בבית חמותו.

השופט מינה ארבעה מקורבים של פישר למפקחים - כל אחד מהם נדרש לחתום על ערבות עצמית של 300 אלף שקל - וקבע כי הערבויות יחולטו אם פישר יפר את תנאי הפיקוח.

בנוסף נקבע כי שניים מבתיו של פישר ישועבדו כדי להבטיח שאינו מפר את התנאים.

במהלך מעצר הבית ישהה פישר בבית חמותו והיא תפקח עליו ביחד עם שלושה נוספים, בהם לירון כהן, שהייתה בעבר קפטן נבחרת ישראל בכדורסל ואייל זינגר, לשעבר מנכ"ל חברת הביטוח איילון וכיום איש עסקים.

במסגרת שחרורו אסר עליו בית המשפט ליצור קשר "במישרין או בעקיפין" עם מי מהעורבים ום מי מעדי התביעה והורה כי יוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ.

"כתב האישום שלפנינו הוא ייחודי", כתב השופט עמית בהחלטתו, "קשה לשבץ אותו לסוג עבירות ההונאה, העבירות הכלכליות ועבירות המס 'הרגילות'. אין ענייננו בעבירות מס בוטות כמו הפצה ושימוש בחשבוניות פיקטיביות או מעשי נוכלות ותרמית מסוג 'עוקץ' של הוצאת סחורות וקבלת שירותים ללא כוונה לשלם, שבתי המשפט מורגלים בהם לצערנו".

לפי השופט עמית, מכתב האישום עולה תמונה לפיה פישר הפעיל את מלכה כ"חפרפרת" על מנת לקבל מידע מתוך חקירות רגישות של המשטרה כשהוא "עושה סחורה" במידע זה. "מדובר בפגיעה בסדרי חוק וממשל", כותב עמית, "ואין לי אלא להסכים עם בית משפט קמא שציין בהחלטתו כי מדובר בעבירות הפוגעות באופן חמור ברשויות האכיפה והמשפט בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר