בית שמש: מפלגת 'הבית היהודי' מצטרפת לקואליציית אבוטבול

מפלגת 'הבית היהודי' חתמה על הסכם קואליציוני עם ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול על הצטרפותם לקואליציה ללא היו"ר אלי כהן שהתמודד לראשות העיר. המפלגה תקבל סגן ראש עיר (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מועצת עיריית בית שמש (צילום ארכין: יעקב לדרמן, פלאש 90)

מפלגת 'הבית היהודי' חתמה הלילה (שלישי) על הסכם קואליציוני עם ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול על הצטרפותם לקואליציה ללא היו"ר אלי כהן שהתמודד לראשות העיר ומוביל את האופוזיציה.

אל הקואליציה של אבוטבול יצטרפו מעתה שני נציגי 'הבית היהודי', אליסף ורמן וחיים בן מרגי, ובשל כך האופוזיציה תמנה רק שבעה נציגים. מהלך זה מחליש את האופוזיציה ומותיר אותה חסרת משמעות באיומיה לנסות ולהפיל את הקואליציה.

מההסכם הקואליציוני עולה כי המפלגה תקבל סגן ראש עיר בתואר ואת התיקים: הקליטה, מורשת ישראל והחינוך הממ"ד.

גורמים חרדים בעירייה אומרים הבוקר ל"כיכר השבת" כי "הצטרפותם של הבית היהודי לקואליציה תהווה מעתה כוח משמעותי לציבור הדתי והחרדי בעיר וכך נוכל להמשיך לנהל את העיר לטובת כולם וגם לשומרי המסורת".

החלטה זו מגיעה יממה לאחר שראש עיריית בית שמש החליט להחזיר את חבר המועצה מרדכי דירנפלד לתפקידו כממונה על הכספים וגביה בעירייה וזאת לאחר השהיותו על רקע המחלוקת בין השניים.

את החלטתו מסר אבוטבול במהלך ישיבת חברי הנהלת העיר שהתקיימה הבוקר בבניין העירייה, ובמהלכה נפגש ראש העיר עם דירנפלנד ובישר לו החלטתו להשיב אותו לתפקידו לאחר שהושרו ההדורים בעקבות הצבעתו נגד הקואליציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר