צה"ל על חוברת ההסתה נגד מגייסי החרדים: "נעביר את הפרסומים למשטרה"

"זהו אירוע חמור ביותר שאינו עולה בקנה אחד עם ערכי מדינה דמוקרטית וערכיו של העם היהודי", כך מגדירים בדובר צה"ל את חוברת ההסתה נגד המגייסים החרדים לצה"ל (חרדים, צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חיילים חרדים, אילוסטרציה (באדיבות המצלם)

בצה"ל אומרים הערב (שלישי) כי יעבירו למשטרה את חוברת ההסתה "הציידים", המכוונת נגד החיילים החרדים. בחוברת שהופצה מוקדם יותר בריכוזים החרדים מופיעים שמותיהם ותמונותיהם של הקצינים הבכירים, אזרחים עובדי צה"ל העוסקים בגיוס החרדים.

"הפצת המידע אודות משרתי צה"ל הינה אירוע חמור ביותר שאינו עולה בקנה אחד עם ערכי מדינה דמוקרטית וערכיו של העם היהודי" נמסר מדובר צה"ל ל"כיכר השבת".

"צה"ל מקיים שיח שוטף מול האוכלוסיה החרדית ופרסומים אלו אינם מהווים ייצוג של אוכלוסיה זו. יחד עם זאת, מדובר בהסתה כנגד המשרתים והיא ראוייה לגינוי והוקעה בכל תוקף. צה"ל עומד מאחורי משרתיו, יעביר פרסומים אלו למשטרת ישראל ומצפה כי המפיצים יטופלו במלוא חומרת הדין".

כאמור, בחוברת הובאו שמותיהם של מגייסי חרדים לצה"ל ונכתב כי "לזיכרון עולם בעולם התורה. יזכרו אלו את אלפי החיילים שנפלו למסלולי נצ"ח שח"ר וגבעתי, שנשבו בידי בני עוולה "ציידי הנשמות" אשר מכרו נשמתם לשטן". עוד נכתב "ארץ אל תכסי דמם. זכרו נא מה יעץ בלעם בן בעור. זכור ואל תשכח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר