אזהרה לח"כים

ועדת האתיקה: "נחמיר בסנקציות על ניבול פה, השמצה וביזוי"

ועדת האתיקה שלחה מכתב אזהרה לחברי הכנסת "לנוכח הידרדרות השיח במליאת הכנסת" בו היא מזהירה כי "לא תהיה סובלנית לניבול פה, השמצה, הכפשה וביזוי של יחידים וציבורים" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
משכן הכנסת (צילום: A general view of the Israeli parliament building in Jerusalem the Knesset.Wednesday July 20, 2015,. Photo by )

גנון הכנסת: ועדת האתיקה של הכנסת שלחה מכתב ל-120 חברי הכנסת בו היא מבקשת מהם לשמור על תרבות דיון ושפה.

במכתב כותבים חברי ועדת האתיקה בראשות ח"כ יצחק ועקנין (ש"ס) כי "לנוכח הדרדרות השיח במליאת הכנסת בשבועות האחרונים, הצורמת לרבים מאיתנו, והפניות הרבות המגיעות לוועדת האתיקה, מהן ניתן ללמוד על הפגיעה החמורה הנגרמת למעמד הכנסת".

מכתב האזהרה של ועדת האתיקה

בוועדת האתיקה מזהירים כי הוועדה "לא תהיה סובלנית להתבטאויות שיש בהן כדי ניבול פה, השמצה, הכפשה וביזוי של יחידים וציבורים".

בוועדה מזהירים כי בקרוב יוחמרו העונשים והסנקציות עד כדי הרחקה מישיבות הכנסת.

כזכור, בשובע שעבר פרץ עימות מילולי חריף במליאת הכנסת בין סגר שר האוצר ח"כ יצחק כהן (ש"ס) לבין ח"כ אורן חזן (הליכוד) כאשר השניים החליפו מהלומות מילוליות האחד כלפי השני.

העימות בין אורן חזן לאיציק כהן (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

ח"כ אורן חזן העיר לח"כ יצחק כהן: "סגן השר כהן, כל ההתעסקות עם הכספים באוצר בלבלה אותך?". כהן הניף את ידו בביטול והשיב לחזן: "ההתעסקות עם הקזינו בלבלה אותך?". חזן מיהר להגיב: "אוווו, פתחת איתי חזית. שאני אספר איפה אני פגשתי אותך?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר