תיעוד מיוחד

בבית פרקליט הצמרת עו"ד יעקב וינרוט: דינר לישיבת איתרי

בביתו של פרקליט הצמרת עו"ד ד"ר יעקב וינרוט נערך דינר לטובת ישיבת "זהב מרדכי - איתרי" • על ההנחיה: ידידיה מאיר • על הליווי הווקאלי: החזן ישראל רנד ומקהלת 'קולות מן השמים' • צפו (אנשים)

(באדיבות המצלם)

בביתו של פרקליט הצמרת עו"ד ד"ר יעקב וינרוט נערך דינר לטובת ישיבת "זהב מרדכי - איתרי", בהשתתפות ראשי הישיבה הגאון הרב שלמה פישר והגאון הרב אריאב עוזר לצד תורמים מבוגרי הישיבה לדורותיה והורים לתלמידים בישיבה הקדושה.

את הערב הנחה העיתונאי ידידיה מאיר, על הליווי הוואקלי (כמתבקש בימי בין המצרים) הופקדו החזן העולמי ישראל רנד ומקהלת 'קולות מן השמים' בניצוחו של רפי ביטון.

הגר"ש פישר והגר"א עוזר נשאו דברים בדבר החשיבות הגדולה של תמיכה בלומדי תורה, בשותפות של יששכר וזבולון.

דברים נלהבים במיוחד הושמעו על ידי המארח עו"ד יעקב וינרוט שהדגיש את היותם של בוגרי הישיבה וקרובי התלמידים שלמדו ולומדים בה בעלי חוב לישיבה. "אני אדבר תכלס על חובתנו המוסרית כבוגרי הישיבה, כהורים לתלמידים בישיבה וכיהודים שומרי מצוות להחזיק תורה, לחזק את הבית שבו גדלנו ושבו ילדנו גדלים ונבנים. זו לא טובה לתרום לישיבת איתרי, זהו חוב! כולנו בעלי חוב לישיבת איתרי", הדגיש וינרוט.

מפיק הערב שלמה לינדנבאום אמר כי הערב נחשב מבחינת המארגנים להצלחה גדולה. הנאומים, יחד עם מצגת מולטימדיה מרגשת שהכין מני וקשטוק, גרמו למשתתפים לפתוח את ליבם וכיסם.

צפו בקליפ עם שיר ווקאלי מהאירוע

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר