המיליונים בדרך

סאטמר תעביר מענק כספי מוגדל למוסדות אנטי-ציוניים

האדמו"ר מהר"י מסאטמר החליט להעביר מענק של מיליונים למוסדות חינוך חרדים שלא מתוקצבים על ידי המדינה - גם אם אין להם זיקה וקשר לחסידות, זאת לקראת היארצייט ה-36 ל"ויואל משה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מהר"י מסאטמר (צילום: א' בליק)

בעוד כשבוע בכ"ו אב, יציינו חסידי סאטמר את יום השנה ה-36 לפטירת האדמו"ר בעל ה"ויואל משה" זצ"ל. לקראת יום ההילולא, הפתיעו ב"שקל הטהור" שייסד האדמו"ר מהר"י מסאטמר את מנהלי ה"מוסדות על טהרת הקודש" (שלא נוטלים תקציבים מהמדינה) והודיעו על העברת מענק משמעותי למוסדות.

בחסידות מסרו כי "המערכה נגד קבלת תקציבים מהמדינה הייתה אחת הקשות והאחרונות של הרבי זי"ע עלי אדמות, בשארית כוחותיו גם יסד את מפעל "קרן ההצלה" שמשמש עד היום כתחליף כספי למוסדות שאינם מקבלים תקציבים".

"האדמו"ר הנוכחי, מייסד מפעל "שקל הטהור", החליט שלקראת שנת הלימודים הבאה, כאשר המפלגות החרדיות מתווכחות ביניהן על הוספת תקציבים למוסדות החינוך ובשילוב יום היארצייט של הרבי, הוא שולח מליונים נוספים למוסדות על טהרת הקודש".

לדבריהם: "36 שנים לאחר פטירתו של הרבי, רואים שהשראתו עדיין חזקה ונגידי החסידות תורמים מכיסם מיליוני דולרים בשנה לחזק את המוסדות על טהרת הקודש. גם למוסדות שאין להם שייכות או זיקה לסאטמר, רק בגלל שהם לא מקבלים כספים מהמדינה - סאטמר מתקצבת אותם. כבוד לנו שהאדמו"ר עומד בראש מפעל אדיר כזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר