חשיפת "כיכר השבת"

'אור ההידור': כשרות הגר"ר אלבז גם על עופות וארבעת המינים

בד"ץ 'אור ההידור' בראשותו של חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות "אור החיים" הגאון רבי ראובן אלבז מתרחב • לקראת חגי תשרי ישווקו עופות וארבעת המינים תחת הכשרות החדשה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי ראובן אלבז ולוגו הכשרות (צילום: שלומי כהן)

חשיפת "כיכר השבת": בד"ץ 'אור ההידור' בראשותו של חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות "אור החיים" הגאון רבי ראובן אלבז תעניק כשרות גם לעופות ולארבעת המינים.

ערב חג הפסח חשף "כיכר השבת" את הקמתו של ארגון הכשרות "אור ההידור" בראשותו של הגר"ר אלבז, כאשר בתחילה הכשרות הוענקה רק למצות אך מקורביו הדגישו בשיחה עם "כיכר השבת" כי הכשרות תוענק גם לבשר ועופות.

כעת עוברת הכשרות שלב, ומגבירה את הקצב, כבר לקראת ראש השנה ישווקו עופות של חברת "מילועוף" עם כשרות "אור ההידור".

כמו כן, לקראת חג הסוכות ישווקו גם 'הדסים' וארבעת המינים עם הכשרות החדשה.

בלשכתו של הגר"ר אלבז אומרים ל"כיכר השבת" כי "אנו רוצים להדגיש שלא מדובר בכשרות אנו הולכים להפיץ ברחבי הארץ, אלא מדובר בבני הקהילה של הרב שביקשו עופות תחת השגחתו ולכן הרב הסכים לתת את שמו ולבדוק והעופות ישווקו בערב החג לתלמידים של הרב בלבד".

כזכור, הגר"ר אלבז התייחס בשיעור שמסר בישיבה להקמת הכשרות ואמר: "ברוך השם הגענו ליום הזה. הרבה זמן רצינו את זה אבל ידינו היו כבולות על ידי אנשים עם אינטרסים שונים. עכשיו ברוך השם אנחנו יוצאים לדרך".

כשרות הרב אלבז צפויה להתחרות בכשרות 'בית יוסף' הוותיקה בראשות הגאון רבי משה יוסף, וכן בכשרות 'נווה ציון' בראשות נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר