נמר מעופף: החנות הזו היא הכלאה בין איקאה ל'הכל בדולר'

אם מישהו היה משדך בין איקאה ל'הכל בדולר', זו הייתה התוצאה: חנות קונספט מדליקה עם חפצים ייחודיים לעיצוב הבית במחירים מצחיקים. החדשות הרעות: תוכלו ליהנות ממנה רק אם אתם מתכננים לקפוץ בקרוב לניו יורק (סטייל)

נמר מעופף (באנגלית זה נשמע טוב יותר) - הכלאה בין איקאה ל'הכל בדולר' (צילום: flynig tiger)

אם אתם חובבי עיצוב, סביר להניח שתמיד חלמתם על מקום אחד שירכז עבורכם במקום אחד (דגש על מקום אחד) מגוון סגנונות של חפצים מעוצבים לבית, כאלה שנותנים לבית טאצ' ייחודי, אך נגישים ומשתלבים בחלל.

החדשות הטובות: יש מקום כזה!

החדשות הפחות טובות: תוכלו ליהנות ממנה רק אם אתם מתכננים לקפוץ בקרוב לניו יורק.

(flynig tiger)

הנמר המעופף או Flynig Tiger היא רשת חנויות אירופאית שנוסדה בקופנהגן, דנמרק, בשנת 1995 והתפשטה מהר מאוד ל-429 סניפים ב-27 מדינות. בימים אלה נפתח לראשונה סניף של החנות בניו יורק, ארה"ב.

(flynig tiger)

החנות שמעוצבת בעצמה כמו מקום שלא תרצו לצאת ממנו, מציעה פריטים איכותיים בעיצוב דני מוקפד, לצד מחירים שומטי לסת: רוב המוצרים עולים פחות מ-10 דולרים (בערך 38 שקלים).

מה תמצאו שם? פריטי "שוק הפשפשים", ספלי קפה מעוטרים בשפם, כפפות מדליקות לתנור, שמיכות צמר בעבודת יד וכל דבר שקשור לבית ויצירתיות מתפרצת.

כפפות שהם בעצם לווייתן שבולע דג קטן (צילום: flynig tiger)
פותחן בקבוקי יין (צילום: flynig tiger)

"המטרה שלה לא הייתה רק למכור צלחות" אמרה טינה קנטר, מנכ"לית הנמר המעופף, "כשאנחנו מעצבים מוצר, אנחנו חושבים איך הוא יוכל לעורר השראה באנשים ולהוסיף להם הנאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר